چاقوکشی شرور ۳۰ ساله در شهر ری با ۶ مصدوم

0

ساتین نیوز: فرد شروری که در شهرری ۶ نفر از شهروندان را با چاقو مجروح کرده بود، با اقدام به موقع و ضربتی پلیس دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از ایران آنلاین، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در این زمینه گفت: : ساعت ۱۳ شنبه ۴ دی ماه، جوانی حدودا ۳۰ ساله در خیابان کوی اسلام شهرری با چاقویی که در دست داشت به مردم حمله ور شد . خیلی زود ماجرای چاقوکشی این فرد ماموران به کلانتری ۱۳۱ شهرری گزارش شد.

وی افزود : مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند مرد جوانی یک سلاح سرد دست ساز خونی در دست دارد و در حال فرار از محل است که طی یک عملیات ضربتی او را خلع سلاح و دستگیر کردند . سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد:در بررسی میدانی مشخص شد متهم دستگیر شده با چند نفر درگیر شده و همزمان ۶ نفر را با سلاح سرد مجروح کرده است. بنابراین این فرد مجرم برای بررسی تخصصی به کلانتری ۱۳۱ شهرری منتقل و مجروحان نیز جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند .

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه اوباش دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری است گفت : پس از اخذ شکایت شکات و پایان تحقیقات متهم تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: اراذل و اوباش بدانند شهرستان ری محل امنی برای آنها نیست و هرشخص یا اشخاصی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند ، پلیس با اقتدار و قاطعانه برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

جزئیات کشف جسد مادر شوهر در کمد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ