فتوای رابطه جنسی زن شوهردار با مرد بیگانه!

3

«ناصر العمر»؛ روحانی سعودی در فتوایی گفت: در صورتی که شوهر نیازهای جنسی زن خود را برآورد نکند، زن می تواند با رضایت شوهر خود با مرد بیگانه ای نکاح کند.

ناصر العمر فتوای مضحک مفتی وهابی فتوای مضحک عکس رابطه جنسی عکس جهاد نکاح رابطه جنسی
فتوای شیخ سعودی بر روی اینترنت منتشر شد و باعث ایجاد موج وسیعی از خشم بر روی پایگاه های ارتباط جمعی شد، کاربران خواهان پایان دادن به فتواهای این شیخ و بازداشت افرادی همچون او شدند که هر چند مدت یک بار با بیان فتوا و سخن غیر عاقلانه تنش های زیادی در جامعه ایجاد می کنند. کاربران اینترنتی همچنین تاکید کردند: خطر فتاوی شیخ سعودی از تروریسم داعشی ها کمتر نیست.

ناصر العمر در سال های گذشته در مورد جهاد نکاح به شورشی های سوریه اجازه داده بود که در صورت عدم وجود زنان نامحرم با محرم ها جهاد نکاح کنند ، اما مدتی بعد سخن خود را تغییر داد.

فتوای جواز نکاح با محرم به نقل از ناصر العمر بر روی شبکه ماهواره ای الوصال پخش شد. این شبکه با تروریست ها و شورشی ها ارتباط نزدیک دارد و فعالیت های آن ها را گزارش می دهد.

شبکه ماهواره ای خطاب به منتقدان شیخ بیان کرده بود: امروز برخی به فتاوی شیوخی که جهت راحتی مبارزان – تروریست ها- صادر می شود انتقاد می کنند در حالی که چشم خود را به تروریسم و کشته شدن زنان و کودکان بسته اند.

این اولین بار نیست که او چنین فتاویی صادر می کند، پیشتر نیز فتوای جواز بردگی زنان شیعه و توزیع آن ها میان تروریست ها را صادر کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. یلدا می گوید

    مرحبا یا شیخ .روی شیطونو سفید کردی

  2. mustafa می گوید

    بی غیرت بی ناموس…

  3. محمد می گوید

    بی ناموسه آشغال غربگرا