قتل زن ۸۰ ساله با ماهیتابه

0

ساتین نیوز: پسر جوانی که به اتهام قتل عمه پدرش یکبار به قصاص محکوم شده اما حکم در دیوان عالی کشور نقض شده بود برای دومین بار به قصاص محکوم شد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از خبرآنلاین، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۹ با گزارش مرگ مرموز زن ۸۰ ساله ای به نام سوسن در شهرک ولیعصر آغاز شد. چند روز بعد از این جنایت پسر جوانی که از بستگان مقتول بود به اتهام قتل دستگیر شد. متهم ضمن اعتراف به قتل عمه پدرش مدعی شد ۱۰ میلیون تومان بدهی داشته که قادر به پرداخت آن نبوده. به همین خاطر تصمیم به سرقت طلاهای پیرزن گرفته و روز حادثه به بهانه ای به خانه اش رفته و وقتی او برای آوردن چای و میوه به آشپزخانه رفته بود با ماهیتابه ضربه ای به سر پیرزن زده و بعد از سرقت فرار کرده است.
پس از تکمیل تحقیقات پرونده متهم به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه فرزندان قربانی درخواست قصاص کردند.سپس متهم به جایگاه رفت و اتهامش را پذیرفت و ضمن اظهار ندامت خواهان بخشش از سوی اولیای دم شد.
با پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. اما رأی صادره مورد اعتراض متهم قرار گرفت و پرونده برای بررسی به دیوان عالی کشور رفت و نقض شد تا متهم بار دیگر در شعبه هم عرض محاکمه شود.
جلسه دوم دادگاه
در جلسه دوم محاکمه اولیای دم دوباره درخواست قصاص کردند. متهم نیز گفت فقط قصد سرقت داشته نه قتل و بجز ضربه ای که با ماهیتابه به سر مقتول زده ضربه ای دیگر وارد نکرده است و نمی دانسته عمه پدرش عارضه قلبی داشته است.
در پایان هیأت قضات وارد شور شدند و متهم دوباره به قصاص محکوم شد.

تجاوز جنسی ۲مرد تهرانی به سارینای ۱۳ ساله

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ