رغبتی: AFC‌ را بابت مالکیت خصوصی سرخابی ها قانع کردیم/ ۳۰۰ صفحه مدارک و مستندات بارگذاری شد

0

پایگاه خبری ساتین- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش، توضیحاتی را در خصوص روند تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش ساتین، علی رغبتی در مورد موضوع مالکیت استقلال و پرسپولیس ظهار داشت: مالکیت به هرشکلی متعلق به دولت است. خوشبختانه با نامه‌ای که دیروز سازمان خصوصی سازی در اختیار وزارت ورزش گذاشت، وزیر هم این موضوع را تایید و تاکید کرد که در بهمن یا فوریه ۲۰۲۲ فرایند واگذاری سهام دو باشگاه از طریق فرابورس آغاز می شود. 

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش تصریح کرد: طبیعتا در یک برنامه زمانبندی به تدریج تا جاییکه لازم است این سهام واگذار می‌شود. این بزرگترین موضوعی بود که باید AFC‌ را قانع می‌کردیم که باشگاه‌ها در حال پیدا کردن مالکیت خصوصی هستند. این مالکیت از دولت منتقل می‌شود و سهامداران متفاوت هستند.

وی که با بخش خبری تلویزیون گفت و گو می کرد در مورد اینکه آیا مشکلات با این رویه کاملا حل می شوند، گفت: به هرحال برای هر سه باشگاه ایرانی مواردی را اعلام کرده بودند. بعضی از مباحث که به وزارتخانه مربوط بود و مشخصا همین موضوع را انجام دادیم. سایر موارد را تا جایی که من در جریانم و با مدیران دو باشگاه هم در ارتباط بودم، انجام دادند. نزدیک به ۳۰۰ صفحه مدارک و مستندات در خواست شده را بارگذاری کردند. امیدواریم این مساله حل شود ولی باید منتظر باشیم.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

رغبتی: AFC‌ را بابت مالکیت خصوصی سرخابی ها قانع کردیم/ ۳۰۰ صفحه مدارک و مستندات بارگذاری شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ