۵۰ روز تا دوئل داغ رئال مادرید و پی اس جی؛ امباپه از شنبه آزاد می شود

0

رئال مادرید نیوز : بازی رئال مادرید و پی اس جی را می توان دوئلی حیثیتی برای دو باشگاه دانست چرا که برای چمپیونزلیگ بازی می کنند و در حال حاضر بین دو باشگاه رقابت ورزشی بزرگی وجود دارد. در حقیقت بحث خرید امباپه همچنان میان دو باشگاه به شدت داغ است و از سویی حمایت پی اس جی از یوفا در ماجرای سوپرلیگ این دوئل را داغ تر کرده است.

۵۰ روز دیگر رئال مادرید و پی اس جی به مصاف هم می روند که این بازی به شدت برای دو تیم حیثیتی است. هر دو تیم از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ هستند. در حال حاضر آنچلوتی توانسته رئال مادریدی که نسبتا کم ستاره است را به تیمی منسجم تبدیل کند. پی اس جی پرستاره تر است اما مسی بعد از پنج ماه هنوز جا نیافتاده، نیمار مصدوم است، امباپه آماده جدایی می شود، راموس هنوز کارش را شروع نکرده و دوناروما هنوز جایگاهش را در ترکیب اصلی تثبیت نکرده است. رئال و پی اس جی هر دو پس از ۱۹ بازی با ۴۶ امتیاز صدرنشین هستند که چهارده برد، چهار تساوی و یک شکست داشته اند. رئال در گروهش در چمپیونزلیگ اول شد و پی اس جی پایین تر از سیتی دوم شد.

کیلیان امباپه از روز اول ژانویه یعنی از روز شنبه آینده می تواند با رئال مادرید قرارداد ببندد. پی اس جی ناراحت است چرا که این بازیکن هیچ امیدی برای تمدید قراردادش ایجاد نمی کند. امباپه برنامه ای ندارد تا زمان بازی مقابل رئال مادرید اقدامی صورت بدهد. بازی رفت انها در روز ۲۵ بهمن خواهد بود وبازی برگشت نیز در روز هجدهم اسفند خواهد بود. تا آن زمان به نظر می رسد که رئال و امباپه قصد ندارند که اقدامی صورت بدهند.

در هر صورت رابطه رئال و پی اس جی اصلا خوب نیست. در ماجرای سوپرلیگ، الخلیفی تصمیم گرفت که سمت یوفا بایستد و بدین ترتیب از چفرین امتیاز گرفت تا در قوانین فیرپلی مالی سختگیری کمتری در موردشان داشته باشد. البته درون زمین نیز بحث های داغی وجود خواهد داشت. سرجیو راموس پس از ۱۶ سال پوشیدن پیراهن رئال مادرید به برنابئو برمی گردد. راموسزمانی گفته بود که هرگز به باشگاهی نمی رود که علیه رئال رقابت کند و حالا این اتفاق رخ داده و اگر شرایط بدنی اش اجازه بدهد باید سد راه رئال در اروپا شود. لیونل مسی  که زمانی به دشمن اصلی رئال در ال کلاسیکوها تبدیل شده بود هم درون زمین حضور خواهد داشت.  البته رئالی های سابقی نظیر کیلور، دی ماریا، اشرف و … نیز درون زمین هستند و البته نباید امباپه را از یاد ببریم. حالا رئال و پی اس جی ۵۰ روز تا بازی فرصت دارند. رئال تقریبا هیچ مصدومی ندارد هر چند که تا آن زمان معلوم نیست چه می شود. رئال فعلا باید روی سوپرجام اسپانیا، لالیگا و چمپیونزلیگ تمرکز کند.

امباپه از روز شنبه می تواند به شکل قانونی با تیم بعدیش برای انتقال در تابستان آینده مذاکره کند و هیچ کاری هم از پی اس جی برای مقابله با او بر نمی آید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

۵۰ روز تا دوئل داغ رئال مادرید و پی اس جی؛ امباپه از شنبه آزاد می شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ