امباپه:«در ژانویه به رئال مادرید نمی روم»

0

رئال مادرید نیوز : کیلیان امباپه در مصاحبه با سی ان ان در دبی در مورد دریافت جایزه گلوب ساکر صحبت کرد و گفت:”من صادق بودم. احساسی که داشتم و احساساتی که داشتم را گفتم. تا پایان فصل در پی اس جی خواهم بود و در ژآنویه به رئال مادرید یا تیم دیگری نمی روم.”

وی در ادامه بیان کرد :” همه تلاشم را برای بردن چمپیونزلیگ، لیگ و جام حذفی خواهم داشت. می خواهم همه چیز را برای هواداران بگذارم چرا که لیاقتش را دارند.می خواهم تاریخ را دوباره بنویسم و از پی اس جی ممنونم که در پنج سال اخیر به من اعتماد کرد. من در تابستان صادق بودم. گفتم که چه حسی دارم و در قلبم چه می خواهم. اما خوشحالم که ماندم. پاریس شهر من است. فرانسوی هستم و می خواهم امسال ان را ببرم. ”

کیلیان در پاسخ به سوالی در مورد رئال مادرید با لبخند گفت:” تنها چیزی که در ذهنم است، غلبه بر رئال مادرید در فوریه و مارس است. این مهمترین بازی فصل است. می خواهیم گامی به جلو برداریم. دو سال در فینال و نیمه نهایی داشتیم اما حالا می خواهیم برنده شویم. پاریس شهر من است. در این جا متولد شدم و در این جا رشد کردم. بازی کردن در پی اس جی حس فوق العاده ای دارد بازی کردن با مسی فوق العاده است.  به دوستان و فرزندانم خواهم گفت که با او بازی کرده ام. باید از دیدن بازیش در پاریس لذت ببریم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

امباپه:«در ژانویه به رئال مادرید نمی روم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ