دانشجوی انصرافی که میلیاردر شد +تصاویر

0
ما تصور می‌کنیم دانشگاه رفتن تنها راه موفقیت و خوشبختی است. اما این موضع همیشه صادق نیست.

دانشجویی که از دانشگاه ترک تحصیل کرد با استفاده از خوش فکری خود در بدترین روزهایش ۳۰ هزار پوند (حدود ۱۳۲ میلیون تومان) درآمد دارد.

این دانشجو که در  دانشگاه باکینگهام در حال تحصیل در رشته مدیریت کسب‌وکار بود، تصمیم گرفت که دیگر دانشگاه را ادامه ندهد و از وامی که از دانشگاه گرفته بود به عنوان سرمایه استفاده کند و بیشترین منفعت را از آن ببرد. او با آن پول سهام خریده و از آن به بعد مشغول خرید و فروش سهام است.

اخبار بورس امروز آموزش میلیونر شدن آموزش میلیاردر شدن آموزش پولدار شدن
Elijah

طبق گفته وی گاهی اوقات اوضاع بازار اصلا مساعد نیست اما او در بدترین روزهایش حداقل بین ۲۰ تا ۳۰ هزار پوند درآمد دارد ولی در مورد بیشترین میزان درامدش گفت که این مبلغ را بیان نمی‌کند.

الیجا اُیفسو که ۲۱ سال دارد در حال حاضر تنها یک ساعت در روز کار می‌کند و درامد دلخواهش را کسب می‌کند. او اخیرا  مرسدس ینز جی‌تی‌اس خریده و در کمبروِل لندن زندگی می‌کند.

او می‌گوید اگر شما سخت کار کنید دیگر به برچسب قیمت لباس‌ها توجهی نمی‌کنید.

این پسر میلیاردر گفت: درکودکی دوستان زیادی داشتم که ما با هم از ماشین‌ها مورد علاقه مان حرف می‌زدیم از خانه رویاییمان می‌گفتیم اما متاسفانه، دوستانم هنوز در همان محیط و محله قدیمی زندگی می‌کنند و به همان مدرسه قدیمی می‌روند و به آن شرایط عادت کرده‌اند. آن‌ها تلاش چندانی برای رسیدن به خواسته‌هایشان نکردند اما من بهترین ساعت‌ها با مارک‌های معروف و ماشین ‌های مورده علاقه‌ام را خریداری می‌کنم و از زندگی‌ام لذت می‌برم و هرقدر بخواهم کار می‌کنم .

اخبار بورس امروز آموزش میلیونر شدن آموزش میلیاردر شدن آموزش پولدار شدن

الیجا گفت که من از کودکی به ماشین لامبورگینی علاقه بسیار داشتم و آرزوی داشتنش را در سر می‌پروراندم من با تلاش بسیار توانستم ماشین مورد علاقه ام را نیز خریداری کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ