این حرف استقلالی ها به خاطر ضعیف بودن شان است / قهرمان نشدن در جام حذفی هم کار وزیر بود؟ / شانس آوردیم اتفاقات اصفهان بازتاب جهانی نداشت

0

پرسپولیس نیوز –

فرشاد فرجی بعد از پوشیدن پیراهن پرسپولیس، به مرور زمان جای خودش را در ترکیب ثابت سرخ‌پوشان پیدا کرد و حالا یکی از مهره‌های تعیین‌کننده یحیی گل‌محمدی در خط دفاعی محسوب می‌شود. در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان دقایقی با فرجی صحبت کردیم و این بازیکن به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد. فرجی در این گفت‌وگو تیمش را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر دانست و البته در مورد هدف‌هایش در پرسپولیس نیز صحبت کرد.

 شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان چطور است؟
خدا را شکر وضعیت تیم از لحاظ فنی و تاکتیکی خوب است و روحیه تیم هم بالاست. تنها مشکل ما مشخص نشدن مدیرعامل است.

  همه شما از مدیرعاملی صدری در پرسپولیس حمایت کردید و حتی پست مشترکی را در اینستاگرام منتشر کردید. در این مورد صحبت می‌کنی؟
این یک تصمیم دسته‌جمعی بود چون آقای صدری با اینکه هنوز پست قطعی در پرسپولیس ندارد ولی همیشه برای تیم زحمت کشیده تا مشکلات را برطرف کند. صحبت ما هم این بود که وقتی ایشان با شرایط باشگاه آشناست، بهتر است به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شود.

  در مورد بازی امروز با سپاهان چه صحبتی داری؟
سپاهان تیم باکیفیت و قدرتمندی است و بازی سختی داریم، خصوصا اینکه زمین چمن ورزشگاه اراک هم اصلا کیفیت خوبی ندارد و این موضوع قطعا کار ما را سخت‌تر خواهد کرد.

  تیم شما ۲ بار در اراک شکست خورده و به‌نظر می‌رسد سپاهان با انتخاب این شهر به این موضوع هم توجه کرده که پرسپولیس را از لحاظ روانی هم تحت فشار قرار دهد. نظر تو چیست؟
به هر حال آنها شهری را انتخاب کردند که بین تهران و اصفهان باشد و این انتخاب هم برای ما قابل احترام است. ما به مسائل جانبی فکر نمی‌کنیم.

  این مسابقه می‌توانست جزو جذاب‌ترین بازی‌های فصل باشد. فکر نمی‌کنی انجام آن در زمین بی‌طرف تصمیمی غیرمنطقی بود؟
در گذشته حساسیت‌هایی در مورد تقابل این دو تیم ایجاد شد و درنهایت هم کمیته انضباطی با توجه به اتفاقات بازی فصل گذشته در اصفهان چنین حکمی را صادر کرد. اگر آن اتفاقات بازتاب جهانی داشت فوتبال ما از لحاظ شخصیتی ضرر می‌کرد.

  بازی امروز در تعیین قهرمان لیگ چقدر تأثیر دارد؟
این بازی برای هر دو تیم سخت است. سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی تلاش می‌کنند و طبیعتا دنبال گرفتن ۳امتیاز این بازی هستند. هر دو تیم رقیب دیرینه هستند و برد در این بازی ارزش زیادی برایشان دارد. این مسابقه یکی از فینال‌های ماست و امیدوارم ۳امتیاز را بگیریم.

  اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی کدام تیم است؟
پنج شش تیم بالای جدول برای قهرمانی یا کسب سهمیه تلاش می‌کنند و اکثر تیم‌ها کیفیت فنی خوبی دارند. من در مورد تیم خودمان صحبت می‌کنم و اعتقادم این است که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. هدف همه ما این است که دبل هت‌تریک کنیم و قهرمانی ششم را به هواداران هدیه دهیم.

  در مورد شرایط خودت از روزی که به پرسپولیس آمدی صحبت کن.
از روزی که پیراهن پرسپولس را بر تن کردم تصمیم گرفتم کم مصاحبه کنم و تمرکزم روی فوتبالم باشد. من اهل نمایش دادن نیستم و دوست دارم فقط به پیشرفت خودم فکر کنم. من هدف‌های بزرگی را برای خودم ترسیم کردم که یکی از آنها کسب قهرمانی ششم پرسپولیس است. همه ما باید دست به‌دست هم دهیم تا به این اتفاق مهم برسیم.

  به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟
قطعا دوست دارم به تیم ملی هم دعوت شوم. مدافعانی که در تیم ملی هستند کیفیت خوبی دارند و رقابت هم سخت است ولی باید بیشتر تلاش کنم تا به تیم ملی هم برسم.

  تو قدرت پرش خوبی داری. آیا این یک استعداد ذاتی است یا در این زمینه تمرین هم می‌کنی؟
یک‌سری چیزها ذاتی است ولی تمرین هم می‌تواند به پیشرفت من و بیشتر شدن فاکتورهای مثبتم کمک کند.

  بازی‌کردن کنار سیدجلال حسینی چطور است؟
او ۲۰سال در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده و به افتخارات زیادی رسیده است. ما می‌توانیم چیزهای زیادی از سیدجلال یاد بگیریم.

  در چند سال اخیر برخی از هواداران، پیشکسوتان یا بازیکنان استقلال قهرمانی‌های پرسپولیس را به حمایت وزیر سابق ورزش ربط دادند. در این مورد چه صحبتی داری؟
ما یاد گرفتیم در زمین مسابقه حرف‌هایمان را بزنیم. آنهایی که ضعیف هستند برای سرپوش گذاشتن روی نقاط ضعف خودشان چنین مسائلی را مطرح می‌کنند. شما ببینید که در پنج شش سال گذشته چه نفراتی از پرسپولیس جدا شدند که همه آنها فوتبالیست‌های باکیفیتی بودند. پرسپولیس هم در این سال‌ها اندازه خودش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد ولی از لحاظ فنی در زمین مسابقه بی‌رقیب بود و ۵فصل پیاپی هم قهرمان شد. تیم رقیب در ۲ فصل گذشته در جام حذفی هم قهرمان نشد، آیا وزیر مقصر بود که آنها تا فینال رفتند و شکست خوردند؟

اخبار فوری پرسپولیس

این حرف استقلالی ها به خاطر ضعیف بودن شان است / قهرمان نشدن در جام حذفی هم کار وزیر بود؟ / شانس آوردیم اتفاقات اصفهان بازتاب جهانی نداشت

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ