محبوب‌ترین تیم های ورزشی گوگل در سال ۲۰۲۱/ تاثیر عجیب مسی

0

محبوب‌ترین تیم های ورزشی گوگل در سال ۲۰۲۱/ تاثیر عجیب مسی

ساتین –

پرطرفدارترین تیم های فوتبال جهان چه تیم هایی هستند؟ این سوالی است که بسیاری پاسخ های متفاوتی به آن می دهند. تعدادی از باشگاه های فوتبال می توانند با اقتدار خود را در میان بزرگترین تیم های جهان دانسته و تعدادی دیگر نیز به طور منطقی از خود به عنوان پرطرفدارترین تیم ها یاد می کنند.

گوگل اخیرا فهرستی از پرطرفدارترین تیم های سال ۲۰۲۱ را تهیه کرده که رئال مادرید در رتبه اول آن قرار دارد و چلسی دوم است. پاری‌سن‌ژرمن عنوان سوم این فهرست را در اختیار گرفته و با جذب لیونل مسی، درست بالای سر بارسایی قرار دارد که این فوق ستاره آرژانتینی را از دست داده است.

پاری سن ژرمن نیوز

پالمیراس در رده پنجم این لیست است و در این بین، لس آنجلس لیکرز تیم بسکتبال پرطرفداری است که خود را در بین تیم های محبوب فوتبال قرار داده است. کورینتیانس در رده هفتم است و  تیم بیسبال بوستون رد باکس نیز دیگر تیم غیر فوتبالی محبوب علاقه‌مندان لقب گرفته است. فهرستی که سائوپائولو و منچستر سیتی هم عنوان نهم و دهم آن را به خود اختصاص داده اند.

بنابراین در نهایت ۸ تیم فوتبال، یک تیم بیسبال و یک تیم بسکتبال ۱۰ تیم برتر را تشکیل داده‌اند. از میان ۸ تیم فوتبال مذکور نیز سه تیم از برزیل، دو تیم از انگلستان، دو تیم از اسپانیا و یک تیم از فرانسه هستند.

 آبی های لندن در حالی در رده دوم این فهرست قرار گرفتند که به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی آن، پیروزی این تیم برابر منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۱-۲۰۲۰ و قهرمانی چلسی بوده است. این در حالی است که تیم های قدرتمند و پرطرفداری نظیر منچستر یونایتد ، لیورپول و آرسنال در رده های بالای این لیست قرار ندارند!

قرار گرفتن پاری‌سن‌ژرمن  در رتبه سوم این فهرست و بالاتر از بارسلونا بیشتر تحت تاثیر پیوستن مسی به این تیم در آگوست ۲۰۲۱ قرار دارد. تاثیر نسبتا سریع این بازیکن آرژانتینی بر این باشگاه فرانسوی به خوبی و به شکل مستند مشخص است که از جمله می توان به پیشرفت بسیار زیاد این باشگاه بر اساس گزارش های مربوط به کانال‌های شبکه های اجتماعی، فروش نزدیک به یک میلیون پیراهن این تیم و هجوم سیل آسای پیشنهادات اسپانسرها اشاره کرد.

در بین ورزشکاران هم، کریستین اریکسن در سطح جهان به عنوان محبوب ترین ورزشکار سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. این بازیکن دانمارکی سابق تاتنهام که به تازگی از اینتر جدا شده، پس از اینکه در بازی مقابل فنلاند در یورو ۲۰۲۰ دچار حمله قلبی شد ولی با کمک هم تیمی هایش و کادر پزشکی دانمارک نجات یافت، مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت و بسیاری به ابراز نگرانی و توجه عمیق به او پرداختند. تایگر وودز ستاره آمریکایی گلف جهان، سیمون بایلز ژیمناست زن پرافتخار آمریکایی، اما رادوکانو قهرمان تنیس بریتانیا، ستاره فوتبال آمریکایی اودل بکام جونیور و تایسون فیوری بوکسور بریتانیایی دیگر چهره های ورزشی محبوب سال ۲۰۲۱ بوده اند.

پاری سن ژرمن نیوز

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ