قتل دختر نوجوان در اتاق پرو +فیلم

0

ساتین نیوز: دوربین تعبیه شده روی لباس نیرو‌های پلیس لس آنجلس لحظات پر هرج و مرج و خشونت آمیزی را که منجر به تیراندازی مرگبار پلیس به یک مظنون و کشته شدن یک دختر ۱۴ ساله در فروشگاه لباس می‌شود را نشان می‌دهد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از فرارو، ماجرا از این قرار است که پلیس در لس آنجلس آمریکا گزارشی مبنی بر تیراندازی احتمالی در یک فروشگاه دریافت کرد. نیرو های پلیس پس از حاضر شدن در صحنه مشاهده کردند که مردی که قفل فرمان خودرو را در دست دارد مشغول کتک زدن یک زن است و آسیب جدی به سر او وارد کرده است.

پلیس سریعا اقدام به تیراندازی کرد، اما یکی از گلوله های شلیک شده به دختر ۱۴ ساله ای که در اتاق تعویض لباس بود برخورد کرد و او را کشت.

طبق اعلام مقامات آتش نشانی لس آنجلس، مظنون در پی اصابت گلوله در صحنه حادثه جان باخت. زنی که هدف حمله مظنون قرار گرفته بود نیز برای مداوا به دلیل جراحات متوسط ​​تا شدید به بیمارستان منتقل شد.

اداره پلیس لس آنجلس در بیانیه ای گفت: هنگامی که ماموران با مظنون تماس گرفتند و تیراندازی رخ داد، یکی از گلوله های مامور به دیواری که پشت مظنون بود نفوذ کرد، آن سوی دیوار یک اتاق رختکن بود. مأموران اتاق رختکن را بازرسی کردند و یک قربانی دختر ۱۴ ساله را پیدا کردند که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.


واقعیت زندگی در آمریکا زندگی در لس آنجلس حوادث آمریکا اخبار آمریکا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ