خودروی سوپر لوکسی که تصادف کرد و داغون شد (فیلم)

0

راننده آمریکایی خودرو لوکس خود را که یک پورشه میراژ جی تی بود، ۷۵۰ هزار دلار خریداری کرده بود .این خودرو از شرکت آلمانی Gemballa GmbH که تخصصش در تنظیم و ساخت اتومبیل های لوکس است ،خریداری شد.

در ویدئو زیر که توسط دوربین های نصب شده در خیابان فیلمبرداری شده مشاهده می کنید که سرعت بالای راننده چطور باعث برخورد به ون پارک شده کنار خیابان شد.

واقعیت زندگی در آمریکا قیمت سوپر اسپرت قیمت خودرو سوپراسپرت فیلم تصادف خودرو خودرو سوپر اسپرت حوادث آمریکا تصادف خودرو لوکس تصادف خودرو گرانقیمت تصادف پورشه پورشه گمبالا میراژ اخبار خودرو اخبار آمریکا

این ویدئو لحظه برخورد را نشان می دهد که چگونه در چند ثانیه خودرو سوپر لوکس تبدیل به پاره آهن اوراقی شد.

 

شهر نیویورک که به دلیل شیوع ویروس کرونا یکی از خلوت ترین روزهای تاریخ خود را سپری می کند، صبح دیروز شاهد یک تصادف گران قیمت بود.

در این تصادف یک دستگاه پورشه گمبالا میراژ جی تی با شدت به خودروی پارک شده برخورد کرد.

راننده این خودرو که احتمالا در حالت عادی قرار نداشت بعد از این تصادف اقدام به فرار از صحنه می کند که در چهارراه بعدی توسط پلیس متوقف می شود.

از این مدل تنها ۲۵ دستگاه تولید شده است که با توجه به سفارشی بودن، هر خودرو یک نسخه منحصر به فرد محسوب می شود.

شرکت گمبالا (Gemballa) از سال ۱۹۸۱ تا امروز، محصولات متنوع پورشه را با تیونینگ و قطعات اختصاصی عرضه می‌کند.

یکی از جذاب‌ترین خودروهای این برند آلمانی، میراژ جی‌تی (Mirage GT) است که سال ۲۰۰۷ برپایه‌ی پورشه کاررا جی‌تی (Carrera GT) رونمایی شد.

یکی از مالکان این خودروی کمیاب، ساموئل اتوئو فوتبالیست مشهور بود که خودروی خود را ژانویه سال جاری در حراجی ساتبی به فروش رساند.

گمبالا میراژ جی‌تی با تمام تغییرات انجام‌شده در بهترین حالت، ۶۷۰ اسب‌بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد و در زمان ۳/۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ