درست مثل لیونل مسی/ نقشه مشابه پی.اس.جی برای یک ستاره دیگر بارسلونا

0

درست مثل لیونل مسی/ نقشه مشابه پی.اس.جی برای یک ستاره دیگر بارسلونا

ساتین –

حرفهای جدید کیلیان امباپه نشان می دهد که این بازیکن دیگر قصد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن را ندارد و انتظار طولانی این باشگاه برای تمدید قرارداد با ستاره خود بی ثمر خواهد بود.

کیلیان گفته که در ژانویه قرار نیست به رئال مادرید برود اما او تقریبا به طور واضح اعلام کرده در تابستان ۲۰۲۲ به نمایش خود روی صحنه فوتبال فرانسه پایان خواهد اد و در لیگ دیگری که به احتمال زیاد لالیگا خواهد بود به هنرنمایی خواهد پرداخت.

همین موضوع باعث شده که باشگاه ثروتمند فرانسوی بررسی های خود را در بازار نقل و انتقالات برای جبران جدایی ستاره خود آغاز کرده است.

در سوی دیگر، بارسلونا بعد از حضور ژاوی به عنوان سرمربی تیم همچنان فرآیند بازسازی را طی می کند و قصد خرید بازیکنان جدید را دارد. اما مشکلات مالی کاتالان ها آنقدر پیچیده است که بارسلونا حتی قادر نیست برای نگه داشتن بازیکنان گرانقیمت خود پیشنهاد چشمگیری به آنها ارائه کند.

عثمان دمبله یکی از این بازیکنان است. این بازیکن ۲۴ ساله یکی از بازیکنان مورد علاقه ژاوی است که قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد بنابراین از روز شنبه او می تواند مذاکره با دیگر باشگاه ها برای جدا شدن به عنوان بازیکن آزاد را شروع کند.

روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو در این مورد نوشته که باشگاه پاریسی اولین تماس ها را با مدیربرنامه های عثمان دمبله برقرار کرده تا از تمایل این باشگاه به ارائه پیشنهاد مالی مناسب به این بازیکن صحبت کند و دمبله را برای تابستن آینده به فرانسه بکشاند.

با این پیشنهاد، مدیر برنامه های دمبله آخرین مذاکرات خود را با بارسلونا انجام خواهد داد چرا که طبق نوشته رسانه های اسپانیایی دمبله تمایل دارد که تا دو فصل دیگر در بارسلونا بماند اما این موضوع فقط به او بستگی ندارد و اوضاع مالی بارسلونا ممکن است شرایط را به طور کامل عوض کند.

مقامات باشگاه پاری سن ژرمن منتظر هستند تا در زمان مناسب از همان روشی استفاده کنند که آنها در مورد جذب لیونل مسی انجام داند، بازیکنی که او هم با پایان قراردادش با بارسلونا نتوانست قرارداد خود را به دلیل مشکلات بارسا تمدید کند و در نتیجه به عنوان بازیکن آزاد به پاریس رفت.

از این شنبه، دمبله این قدرت را دارد که به طور مستقل در مورد آینده ورزشی خود تصمیم بگیرد. اگر قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند دو فصل دیگر در این تیم خواهد بود در غیر این صورت پیشنهادهای خود را بررسی می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشد و شاید به کشور خود برگردد تا این بار در کنار ستاره هایی مثل لیونل مسی و نیمار بازی کند.

تیمهایی مثل منچستریونایتد و یوونتوس جزو مشتریان دمبله هستند و قصد دارند پیشنهادهای مالی خود را ارائه کنند.

پاری سن ژرمن نیوز

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ