چرا به صدری حکم مدیرعاملی نمی دهید؟

0

پرسپولیس نیوز –

حمید سجادی با حمایت دوباره از مجید صدری گفته ما با او هماهنگ هستیم و کارهای پرسپولیس طبق روال عادی با هماهنگی آقای صدری پیش می‌رود. اولین سوالی که بعد از صحبت های وزیر ورزش و جوانان به ذهن می رسد این است که اگر وزارت ورزش مجید صدری را قبول دارد چرا حکم مدیرعاملی او را امضا نمی‌کند و چرا صدری باید همچنان با حکم سرپرستی موقت مدیریت پرسپولیس را انجام بدهد؟

نکته دیگر اینکه اگر قرار است او مدیرعامل پرسپولیس بماند چرا هر روز صحبت از مذاکره با یک گزینه دیگر می شود؟ به هر حال این مذاکرات هم روی شخص صدری تاثیر منفی می گذارد و هم روی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس.
 مجید صدری درست یا غلط نفر اول مدیریتی باشگاه پر طرفدار پرسپولیس است و طبعاً نگاه بازیکنان هم به اوست حالا اگر قرار باشد هر روز با یک گزینه مذاکره شود، مسلماً حنای صدری پیش کادر فنی و بازیکنان رنگ نخواهد داشت. درست مثل این می‌ماند که مدیرعامل پرسپولیس هر روز با یک گزینه مربیگری مذاکره کند و در عین حال بگوید ما کارها را با یحیی گل محمدی پیش می‌بریم. آیا در آن صورت بازیکنان حرف شنوی لازم را از یحیی خواهند داشت؟ به نظر می‌رسد وزارت ورزش باید تکلیف صدری را خیلی محکم و قاطع مشخص کند و به قول معروف شتر سواری دولا دولا نمی شود. صدری باید بداند که به هرحال مدیرعامل پرسپولیس هست یا نه؟ این قضیه درایت و البته تصمیم قاطع شخص حمید سجادی را می طلبد. فردی که خودش ورزشی است و خوب می داند که یک مدیرعامل موقت به هر حال اختیارات مدیرعامل دائم را ندارد.

اخبار فوری پرسپولیس

چرا به صدری حکم مدیرعاملی نمی دهید؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ