واقعیتی مهم درباره فایل صوتی غیراخلاقی کنعانی‌زادگان

0

ساتین نیوز –

حتما می‌دانید که طی روزهای گذشته یک فایل صوتی حاوی محتوای غیراخلاقی منتسب به محمدحسین کنعانی‌زادگان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ فایلی که می‌رود تا او را دچار دردسر بسیار بزرگی کند.

این نخستین بار نیست که کنعانی دچار چنین مشکلاتی می‌شود. او به‌طور کلی سهل‌انگار است و گاهی احساس می‌شود فراموش کرده چه موقعیتی دارد و چطور زیر ذره‌بین است.

انتشار این فایل اما واکنش‌های عجیبی را هم به‌دنبال آورده است؛ به‌عنوان مثال برخی از کارشناسان و پیشکسوتان از مردم می‌خواهند زیاد موضوع را پررنگ نکنند و بعضی دیگر، از پخش‌کنندگان این صدا گلایه دارند.

کار حتی به جایی رسیده که یکی از بازیکنان هم‌پستی کنعانی متهم شده است به اینکه او فایل صوتی مدافع تیم ملی را منتشر کرده تا خودش فیکس شود.

کاری به صحت و سقم این شایعات نداریم، اما به‌نظر می‌رسد کنعانی یا موافقان او به جای ایراد گرفتن از بقیه، اول باید کار خود این بازیکن را زیر سؤال ببرند و جایگاهش را به او یادآوری کنند.

اشتباه دیگران، نافی خطای بزرگ کنعانی نیست. اساسا اگر فایلی در کار نباشد، بدخواهان کنعانی هم چیزی برای منتشر کردن نخواهند داشت. آیا بهتر نیست بازیکنی که سال‌هاست به شهرت رسیده و می‌رود تا در جام‌جهانی بازی کند، کمی بیشتر مراقب رفتار و کردارش باشد؟

در این میان متأسفانه حمایت‌های چشم‌بسته از کنعانی هم احتمال تکرار این اتفاقات از سوی او را افزایش می‌دهد.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

واقعیتی مهم درباره فایل صوتی غیراخلاقی کنعانی‌زادگان

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ