آنچلوتی:”هنوز صدرنشین هستیم/ کل تیم خوب نبود”

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی درباره شکست یک بر صفر رئال مادرید مقابل ختافه صحبت کرد.

آنچلوتی درباره عملکرد بازیکنان گفت:”نمی توانم نام ببرم که کدام بازیکن بد بود چرا که کل تیم خوب نبودند. مارسلو در نیمه دوم تاثیر گذار نبود و عملکرد او مانند بقیه تیم بود. هازارد در نیمه دوم تلاش خود را کرد اما نتوانست فرصتی برای گلزنی به دست بیاورد. پس از تمرین دیروز به بازیکنان گفتم که از آن ها راضی هستم، زیرا آن ها به صورت گروهی عملکرد خوبی داشتند. این انتقادی از آن ها نیست چرا که واقعیت را به بازیکنانم می گویم و مسئولیت را بر عهده می گیرم.”

کارلتو درباره باخت مقابل ختافه گفت:”این باخت مانند یک سیگنال برای ما است و باید بلند شویم و روی برنامه هایمان متمرکز شویم. هنوز صدرنشین هستیم و به جنگیدن ادامه می دهیم. نگران نیستم چرا که بازی کردن پس از تعطیلات، آسان نیست. همه مسئول این باخت هستند.”

آنچلوتی درباره تعویض های خود گفت:”اول ترجیح دادم که رودریگو و آسنسیو درون ترکیب باشند اما می دانستم به خاطر اینکه به تازگی کرونا داشته اند، نمی توانند ۹۰ دقیقه بازی کنند. مارسلو در حمله به ما کمک می کند و به همین خاطر در نیمه دوم به میدان آمد. بازیکنان به طور کلی مضطرب بودند و همین باعث شد سه امتیاز را از دست بدهیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:”هنوز صدرنشین هستیم/ کل تیم خوب نبود”

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ