دو استقلالی علیه صدرنشینی استقلال

0

پایگاه خبری ساتین – استقلال این هفته مقابل تیمی قرار می‌گیرد که دوسال است پرسپولیس را در اراک شکست می‌دهد.

به گزارش ساتین و به نقل از خبرورزشی، آلومینیم اراک تا همین هفته گذشته با استقلال تنها تیمهای بدون باخت لیگ برتر فوتبال ایران بودند اما شاگردان رسول خطیبی سه گل از صنعت نفت آبادان خوردند تا فقط استقلال بدون باخت بماند. رسول که سابقه بازی در استقلال را دارد، برای دیدار با این تیم که حالا صدرنشین هم هست،درست مثل بازی با پرسپولیس انگیزه دارد و می‌خواهد اولین شکست فصل استقلال را رقم بزند و دوباره تیمش را مدعی کند. او در این راه از یک دروازه بان استقلالی به نام حسین پورحمیدی هم بهره می‌برد.

دروازه بانی که استقلال او را به طور قرضی به اراکی‌ها داده بود و حالا مانعی شده مقابل خود استقلال و مسلما از با انگیزه ترین بازیکنان میدان خواهد بود. 

مهاجمان استقلال برای این که دروازه پورحمیدی را در اراک باز کنند کار راحتی ندارند. البته استقلال بعد از دربی تبدیل به یک تیم بی رحم شده و همه را شکست داده است اما فرهاد مجیدی خوب می‌داند که بازی در اراک چقدر سخت است و مسلما برنامه‌های تاکتیکی زیادی برای این بازی دارد. تیم او تا امروز با شایستگی در صدر جدول قرارگرفته اما این صدرنشینی گارانتی ندارد و استقلال برای حفظ آن باید همچنان سخت گل بخورد و البته مثل بازی با سپاهان و فولاد به موقع گل بزند.

مجیدی در این دیدار بازهم وریا غفوری را ندارد اما یامگا جای خالی کاپیتانی که معمولا مصدوم است را پر می‌کند و ژستد هم مثل آرمان رمضانی سرحال و با انگیزه است. این دو مهاجم نشان داده اند که حاشیه ای ندارند و مجیدی هم به آ نها اعتقاد زیادی دارد به همین دلیل احتمال دارد که در اراک هم هر دو نفر فیکس باشند تا استقلال با

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دو استقلالی علیه صدرنشینی استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ