جنجالی‌ترین مصاحبه‌های فوتبال/ از حمله به هم‌تیمی تا تمایل برای کسب جام و درخواست فسخ قرارداد اسطوره

0

ساتین –

روملو لوکاکو ناراحتی خود از چلسی را پنهان نکرد. مهاجم بلژیکی ۲۸ ساله چلسی در مصاحبه‌ای با «اسکای اسپورت» ایتالیا مدعی شد که از بودن در استمفوردبریج ناراحت است و دلش می‌خواهد به تیم قبلی‌اش اینتر برگردد. این موضوع باعث خشم توماس توخل شد و قصد دارد تا با این ستاره بنشیند و مشکلاتش را حل و فصل کند. اما لوکاکو اولین فوتبالیستی نیست که زشتی‌ها را در ملاءعام و در مصاحبه با رسانه‌ها رو می‌کند.

در این قسمت در مورد پنج فوتبالیست دیگر که کاری مشابه لوکاکو کردند، می‌خوانید.

روی کین

کیانو خسته به نظر می‌رسید و پس از شکست ۴-۱ از میدلزبرو در مصاحبه‌ای جنجالی به هم‌تیمی‌هایش توپید. روی کین اکثر هم‌دوره‌ای‌های خود را مورد انتقاد قرار داد اما یه طور دیگر به ریو فردیناند حمله کرد و او را مقصر گل جیمی فلوید هاسلبنک می‌دانست. او گفت: «قبلاً هم همین چیزها را از ریو دیده بودم. دفاع ضعیفی است. فقط برای اینکه هفته‌ای ۱۲۰ هزار پوند حقوق می‌گیری و بیست دقیقه مقابل تاتنهام خوب بازی می‌کنی فکر می‌کنی سوپراستار هستی.»

یونایتد فیلم را نابود و کین را ۵۰۰۰ پوند جریمه کرد و به زودی قراردادش را فسخ خواهد کرد.

هری کِین

در پایان فصل گذشته هری کین در سریال یوتیوب «The Overlap» بمبی برای گری نویل آورد. او با فاش کردن اینکه خواهان یک چالش جدید است، قلب هواداران تاتنهام را شکست. گفت: «نمی‌خواهم به پایان دوران حرفه‌ای‌ام برسم و پشیمانی داشته باشم. بنابراین می‌خواهم بهترین خودم را ارائه بدهم. قبلاً هم گفتم، من هرگز نگفتم که می‌خواهم تا آخر دوران حرفه‌ای‌ام در اسپرز بمانم. هرگز نگفتم که اسپرز را ترک می‌کنم. از اینکه بگویم که می‌خواهم بهترین باشم نمی‌ترسم. نمی‌ترسم که بگویم می‌خواهم تلاش کنم تا به سطحی برسم که رونالدو و مسی به آن رسیده‌اند. می‌دانید، این هدف نهایی من است. هدف من بردن جام‌هاست.»

تابستان گذشته بر سر امضای قرارداد با کین تقلاهایی بر پا بود و منچسترسیتی پیشنهادی بیشتر از ۱۰۰ میلیون پوند مطرح کرد. اما دنیل لوی محکم ایستاد و موفق شد که بازیکنش را فعلاً نگه دارد.

لیونل مسی

رابطه عاشقانه ۲۱ ساله مسی با بارسلونا در تابستان گذشته به آخر رسید و فصل جدیدی با پی‌اس‌جی آغاز شد. با این حال، این اتفاق می‌توانست زودتر بیافتد زمانی‌که مسی بیانیه‌ای مبنی بر تمایل به فسخ قراردادش ارائه کرده بود. او نوشت: «به موجب بند ۳.۱ قرارداد به تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۷، آمادگی خود را برای فسخ قرارداد کاری خود به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای با تاریخ لازم‌الاجرای ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ به شما اعلام می‌کنم.»

این سند نشان می‌دهد که بندی در قراردادی که او در سال ۲۰۱۷ امضا کرده وجود دارد که به او اجازه می‌دهد تا در سال ۲۰۲۰ باشگاه را ترک کند. جوسپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه، در خواست مسی را رد کرد و با عصبانیت از او خواست تا باشگاه را برای رسیدن به خواسته‌اش به دادگاه بکشاند. مسی تا سال آخر قراردادش در باشگاه ماند تا اینکه باشگاه بخاطر بحران مالی در هر صورت نیاز داشت تا مسی را به جای دیگر بفرستد.

رحیم استرلینگ

با انتقال اجباری از لیورپول به منچسترسیتی، استرلینگ در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی آنچه باید می‌گفت را گفت. او قبلاً آنچه را که برندان راجرز، مربی وقت قرمزها، آن را «معامله‌ای باورنکردنی» برای ماندن در آنفیلد می‌دانست، رد کرده بود که باعث ناراحتی هواداران شد.

استرلینگ اظهار داشت: «هیچوقت موضوع پول نبود. من در مورد بردن جام‌ها در طول دوران حرفه‌ای‌ام صحبت می‌کنم. در مورد اینکه چند ماشین قرار است داشته باشم حرف نمی‌زم، یا چند خانه قرار است بخرم. من فقط می‌خواهم بهترینی که می‌توانم باشم.»

راجرز به دنبال ایجنت سابق استرلینگ، ایدی وارد رفت. راجرز گفت: «تو یک پسر ۲۰ ساله نیستی که تلقن را برداری و با بی‌بی‌سی تماس بگیری. تو این کار را نمی‌کنی. البته اگر از او خواسته باشند مسلماً این کار را می‌کند.»

پیتر اودموینگی

پس از اینکه وست‌برومویچ پیشنهاد ۲ میلیون پوندی کوئینزپارک‌رنجرز برای اودموینگی را رد کرد، این مهاجم باشگاه را در توئیتر مورد انتقاد قرار داد. او سپس تصمیم گرفت تا در روز آخری که از مهلت پیشنهاد باقی مانده بود به لندن برود و انتقالش را عملی کند.

این بازیکن نیجریه‌ای در مصاحبه‌ای عجیب و غریب از پشت شیشه ماشینش به «اسکای‌اسپورت» گفت: «فکر می‌کنم هر طرفدار فوتبالی علاقه‌مند است بداند که آیا میتوانیم این معامله را انجام بدهیم یا نه. من که به آن خوشبین هستم. صد در صد نیست اما امیدوارم وست‌بروم از چیزی که به‌دست می‌آورد راضی باشد و البته آن‌ها امیدوارند که خودشان چند بازیکن بدست بیاورند. امیدوارم در چند ساعت آینده همه چیز خوب پیش برود.»

متاسفانه برای اودموینگی اوضاع خوب پیش نرفت و آنها نپذیرفتند. قراردادی که باید برای انتقال جونیور هویلت بسته می‌شد به نتیجه نرسید. او با شرمندگی به هاوترنز برگشت و از تیم کنار گذاشته شده بود و در نهایت به کاردیف فروخته شد.
 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ