استقلال پیشنهاد داد/ در سلیقه گل‌محمدی جا نداشتم/ زمانی که در پرسپولیس بودم …

0

پرسپولیس نیوز –

فرشاد احمدزاده که حدود ۱۰سال پیش برای اولین‌بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد، در ۲مقطع از این تیم جدا شد که یک‌بار پیراهن تراکتور را پوشید و یک‌بار هم راهی لیگ لهستان شد. او حالا در سپاهان بازی می‌کند، آن‌هم در حالی که قبل از شروع فصل خبرهای مختلفی در خصوص احتمال بازگشتش به جمع سرخ‌پوشان تهرانی شنیده می‌شد.

احمدزاده اما بعد از درخشش با پیراهن فولاد در نهایت راهی سپاهان شد و حالا جزو بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شود. او در بازی روز دوشنبه با پدیده باز هم گل اول تیمش را به ثمر رساند و سپاهان در روزی که به ۳امتیاز این بازی نیاز داشت، با درخشش این بازیکن به پیروزی رسید.

احمدزاده در حال حاضر بر اساس نمرات متریکا دومین بازیکن برتر فصل جاری است. 

  به نظر می‌رسد قبل از بازی با پدیده، فشار روانی زیادی روی تیم شما وجود داشت؟

بله، همین‌طور است. ما ۳شکست پیاپی داشتیم و به تیم استرس وارد شده بود، ولی خدا را شکر که پدیده را بردیم تا اوضاع کمی بهتر شود.

  چرا سپاهان ۳شکست پشت سر هم را تجربه کرد؟

این شرایط ممکن است برای هر تیم بزرگی پیش بیاید. ما در هیچ کدام از این بازی‌ها مستحق شکست نبودیم. تیمی هستیم که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم ولی بدشانس هستیم که توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. امیدوارم در بازی‌های بعد بهتر از فرصت‌ها استفاده کنیم.

  در بازی با پدیده دومین گلت را در این فصل به ثمر رساندی ولی به نظر می‌رسد امسال در گل‌زدن بدشانس هستی؟

بله، در بعضی از بازی‌ها توپ‌هایم یا به تیر خورد یا به بیرون رفت. باید روی ضربات آخر بیشتر تمرین و دقت کنم، زدن ۲گل کم است و تلاش می‌کنم تا این آمار بهتر شود.

  جالب اینجاست که از رسانه‌ها هم فاصله گرفتی؟

من در پرسپولیس که بزرگ‌ترین تیم ایران بود، بازی کردم. آن زمان شاید با مسائل حاشیه‌ای روبه‌رو می‌شدم یا اینکه تجربه الان را نداشتم. فکر می‌کنم مهم‌ترین موضوع این است که روی فوتبالم تمرکز داشته باشم.

  برخی از هواداران پرسپولیس این انتظار را دارند که دوباره به این تیم برگردی. آیا برای آینده چنین تصمیمی داری؟

من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و از حضور در اینجا احساس بسیار خوبی دارم. نمی‌توانم در مورد آینده حرفی بزنم. مهم این است که الان از بازی در سپاهان خوشحالم.

  قبل از شروع این فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتی؟

خیر، من پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم و صحبتی میان من و این باشگاه صورت نگرفت.

  ولی در رسانه‌ها این موضوع عنوان شد که با پرسپولیس مذاکره کردی و به توافق نرسیدید. حتی برخی رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس هم کادر فنی این تیم را بابت جذب‌نکردن نفراتی مثل تو و سروش رفیعی تحت فشار گذاشتند؟

همانطور که گفتم پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکردم. این چیزها در فوتبال طبیعی است و باید به سلیقه‌ها و عقاید دیگران احترام بگذاریم. شاید من در سلیقه و افکار یحیی گل‌محمدی جا نداشتم و حالا هم خوشحالم که در سپاهان فوتبال بازی می‌کنم. ما باید با این موضوع کنار بیاییم که هر بازیکن یا مربی‌ای ممکن است برای انتخاب‌هایش فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرد.

  البته قبل از شروع فصل شایعاتی هم در مورد احتمال حضور تو در استقلال مطرح شد. آیا به این تیم نزدیک نشده بودی؟

مثل اینکه با مدیر برنامه‌هایم صحبت‌هایی شده بود. من ۲سال پیش هم از استقلال پیشنهاد داشتم و همان زمان هم در این مورد خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که اخلاقی نیست به استقلال بروم. من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و البته برای استقلال و هوادارانش احترام بسیار زیادی قائل هستم. با وجود اینکه آن زمان برای تیم رقیب کری می‌خواندم ولی باید بگویم استقلال و هوادارانش برایم قابل احترام هستند. فکر می‌کنم تصمیم درستی هم گرفتم و با وجود اینکه از استقلال پیشنهاد داشتم، ولی اخلاقی نبود که این تیم را انتخاب کنم.

  فکر می‌کنی سپاهان قهرمان لیگ شود؟

ما قطعا برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم ولی در لیگ امسال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و می‌بینید که ۳تیم بالای جدول رقابت فشرده‌ای دارند.

  کارکردن با محرم نویدکیا چطور است؟

تنها تیمی هستیم که همه بازیکنان از کارکردن با سرمربی لذت می‌برند، حتی آنهایی که کمتر بازی می‌کنند.

  به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

قطعا به این فکر می‌کنم که با عملکرد خوبم به تیم ملی دعوت شوم.

  از انتخاب سپاهان راضی هستی؟

من همیشه در تیم‌های بزرگ بازی کردم. زمانی که در پرسپولیس بودم، کاملا حس می‌کردم که فشار زیادی روی بازیکن وجود دارد و باید طوری کار می‌کردم که این فشارها کنترل شود. بازیکن باید در شرایط سخت همیشه بهترین عملکرد را داشته باشد. حالا در تیم بزرگی مثل سپاهان حضور دارم و از این انتخاب هم راضی هستم. امیدوارم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

اخبار فوری پرسپولیس

استقلال پیشنهاد داد/ در سلیقه گل‌محمدی جا نداشتم/ زمانی که در پرسپولیس بودم …

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ