فوتبال می‌تواند به رییس جمهور هم کمک مالی کند!

0

پایگاه خبری ساتین- یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید پتانسیل‌های فوتبال ایران برای درآمدزایی به حدی است که می‌تواند به رییس جمهور هم کمک کند.

به گزارش ساتین، پرویز برومند، پیشکسوت فوتبال در حاشیه بازی دوستانه تیم پیشکسوتان ۹۸ مقابل منتخب استقلال و پرسپولیس، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: بعد از جام جهانی ۹۸، شاید یکی از بهترین تیم های ملی تاریخ را داریم. نتایج خوبی هم گرفتیم که اگر تیم وارد حاشیه نشود، شاید بتوانیم به راحتی از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم. 

او درباره شایعات در ارتباط با رفتن دراگان اسکوچیچ از ایران قبل از جهانی هم گفت: به نظرم انصاف نیست که او از تیم ملی جدا شود. درست است که اسکوچیچ به تیم ملی قدرتمندی خورده است و بازیکنان خوب هستند اما به نظرم دور از حق و انصاف است که برود. به نظرم پاداش او حضور در جام جهانی است و بعد از آن اگر نتوانست، می‌توانند بگویند برود. 

دروازه‌بان سابق استقلال درباره اختلاف میان اسکوچیچ و طارمی نیز گفت: ای کاش چنین اتفاقی اصلا رخ نمی داد. البته آقای اسکوچیچ هم حرفی زد که به من هم برخورد. حرف او درباره تاکتیک ناپذیری ایرانی‌ها درست نبود. 

برومند درباره درخواست یکی از مدیران فدراسیون فوتبال از دولت برای کمک ۵۰۰ میلیون یورویی اظهار کرد: اگر فوتبال را به معنی واقعی به ورزشی‌ها بسپارند، آنقدر درآمدزایی می‌کنند که به رییس جمهور هم کمک کنیم. 

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

فوتبال می‌تواند به رییس جمهور هم کمک مالی کند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ