بازگشت داور منفور به برنابئو پس از چهار سال؛ نقشه کثیف تباس و ضدرئالی ها!

0

رئال مادرید نیوز : انتخاب هرناندز هرناندز داور پرحاشیه برای بازی رئال مادرید و والنسیا را باید تصمیمی جنجالی از جانب لالیگا دانست.

در حقیقت شنبه هرناندز در حالی به برنابئو می آید که هواداران رئال مادرید هرگز خاطرات خوبی از او نداشته اند. این اولین بار در چهار سال اخیر است که هرناندز هرناندز در برنابئو قضاوت می کند. آخرین قضاوشت به فوریه ۲۰۱۸ و پیروزی رئال مقابل سوسیه داد با نتیجه پنج بر دو برمی گردد. در آن زمان هنوز حتی داور ویدیویی هم به لالیگا نیامده بود.

هرنماندز از آن زمان ده بار برای رئال سوت زده که ۹ بار در خارج از خانه و یک بار در دی استفانو بدون تماشاگران بوده است که رئال در مقابل ویارئال با نتیجه دو بر یک پیروز شد. چهار قضاوت قبلی هرناندز برای رئال در خارج از خانه بوده است که آخرینش با پیروزی رئال مقابل بتیس با نتیجه یک بر صفر همراه شد.

هرناندز تا کنون ۲۷ بار برای رئال سوت زده که حاصلش ۱۵ برد، پنج تساوی و هفت شکست برای رئال مادرید بوده است اما تصمیم های جنجالی پرشمارش باعث شده تا هواداران رئال مادرید از او متنفر باشند. آخرین قضاوت جنجالی هرناندز به دربی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برمی گردد، صحنه ای که تا حد زیادی لالیگا را به اتلتیکو داد. آن بازی با  تساوی به اتمام رسید و هرناندز هند پنالتی واضح فلیپه را با وجود بررسی در مانیتور نگرفت. این تنها باری بود که این داور با نظر داور ویدیویی پای مانیتور می رفت و پنالتی نمی گرفت. اگر آن پنالتی گرفته می شد، لالیگای فصل گذشته متعلق به رئال مادرید بود.

البته هرناندز هرناندز تجربه قضاوت های جنجالی دیگری را هم برای رئال مادرید دارد به خصوص در چهار ال کلاسیکوهایی که سوت زده است. به طور مثال در فصل ۲۰-۲۰۱۹ ، هرناندز دو پنالتی واضح روی واران در نیوکمپ را نگرفت. او در فصل ۱۸-۱۷ پنالتی واضح جوردی آلبا روی مارسلو را ندید و در همان بازی اخراج آلبا را بخشید و در حالی که سوارز روی واران خطا کرده بود، گلش را مردود اعلام نکرد. در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در ال کلاسیکوی برنابئو، راموس را اخراج کرد و پنالتی واضح اومتیتی روی رونالدو را نگرفت و سال قبلش گل سالم بیل را در نیوکمپ مردود کرد.

به نظر می رسد که انتخاب هرناندز برای بازی رئال و والنسیا عمدی و برای این است که این داور جلوی پیروزی رئال را بگیرد و تنور لالیگا داغ شود. در حقیقت پس از شکست مقابل ختافه اگر رئال در مقابل والنسیا هم نتواند پیروز شود، رئال برتری قاطعانه اش در لالیگا را از دست می دهد. باید دید که برنابئو از این داور منفور و ضدرئالی چگونه پذیرایی خواهد کرد هر چند که به نظر می رسد که تباس رئیس لالیگا که به شدت ضدرئالی است به شدت علاقمند است که رئال در بازی شنبه امتیاز از دست بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بازگشت داور منفور به برنابئو پس از چهار سال؛ نقشه کثیف تباس و ضدرئالی ها!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ