پدیده مقابل پرسپولیس

0

پدیده مقابل پرسپولیس

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد در رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران مشخص شد.

تیم های فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس در رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰به مصاف هم خواهند رفت.

براین اساس ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علی نعمتی، سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، وحید امیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و امید عالیشاه

پرسپولیس که در چهار بازی آخرش در لیگ پیروز شده در شرایطی مقابل شهرخودرو قرار خواهد گرفت که این تیم از ۴ بازی آخرش فقط یک امتیاز گرفته است.

در صورتی که پرسپولیس بتواند میزبانش را شکست دهد – که روی کاغذ، احتمالش زیاد است – و استقلال نتواند مس رفسنجان را شکست دهد، پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول برسد.

قویترین مقابل ضعیفترین: پرسپولیس با ۱۹ گل زده در کنار مس رفسنجان صاحب قویترین خط حمله لیگ است و شهرخودرو با ۲۰ گل خورده، ضعیفترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

مورد ویژه یحیی: حتما در جریان اخباری که طی چند روز گذشته درباره نتیجه شکایت باشگاه مشهدی از پرسپولیس به خاطر رضایتنامه یحیی گل‌محمدی هستید. مسئولان باشگاه مشهدی طی روزهای گذشته بارها و بارها مصاحبه کرده و از بدقولی مدیران پرسپولیس درباره پرداخت مطالباتشان گلایه کرده‌اند و در چنین شرایطی یحیی باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

نتیجه هفته گذشته: شهرخودرو با ۲ گل به سپاهان باخت و پرسپولیس هم با نتیجه ۱-۲ تراکتور را شکست داد.

وضعیت در جدول: شهرخودروی ۳ امتیازی در قعر جدول قرار دارد و پرسپولیس ۲۸ امتیازی تیم دوم جدول است.

شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰

شهرخودرو – پرسپولیس ساعت ۱۵

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

کمک‌ها: حسین مرادی و میلاد قاسمی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ