آنچلوتی:«آسنسیو در سطح بنزما و وینیسیوس بود؛ مهم نیست شانسمان را مقابل بارسا بیشتر بدانند یا نه»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا صحبت کرد.

آسنسیو:” خیلی خوب بازی کرد. کاملا موافق هستم. اگر خوب بازی کند، ۹۰ دقیقه بازی می کند. در غیر این صورت ۴۵ دقیقه بازی می کند. در سطح بنزما و وینیسیوس بود.”

توییت والنسیا:” نمی توانم پاسخی بدهم چون صحنه را ندیدم. چیزی از تکرار بازی را ندیدم. از دور پنالتی واضح به نظر می رسید اما دقیقا نمی دانم که چه می شد.”

کلمه سرقت در فوتبال:”نمی دانم که چه بگویم. باید بازی را بررسی کنیم. خوب بازی کردیم. لایق برد بودیم. حقیقت این است که بازی با یک پنالتی باز شد و این به ما کمک کرد اما بازی کاملی داشتیم. در ابتدا تمرکز دفاعی خوبی نداشتیم و ضدحمله خوردیم اما بعد از آن موقعیت ایجاد کردیم.”

ممانعت از ورود بازیکنان واکسینه نشده به عربستان:”تا جایی که می دانم کل تیم من واکسینه شده است. باید شرایط مصدومیت ماریانو و بیل را بررسی کنیم. کارواخال اماده است و از دوشنبه تمرین می کنم. تست یوویچ هم منفی شده است.”

مثلث بنزما- اسنسیو- وینیسیوس:” باید بازی به بازی نگاه کنیم و شرایط هر بازیکن را بررسی کنیم. وینیسیوس نمایش خوبی داشت.از نظر دریبل عالی نبود اما آماده بود و گل زد. به سبک مهاجم نوک گل زد. کریم همیشه همین است.با آسنسیو و رودریگو به رقابت ادامه می دهیم. هر زمان که رودریگو بازی کرده، خیلی خوب بوده است. فکر نمی کنم که این مثلث ثابت شده باشد. خیلی خوب هستند اما باید بازیکنان دیگری نظیر رودریگو را هم بررسی کنم که هر چند که گلهای زیادی نزده اما وقتی بازی کرده خوب ظاهر شده است. خوش شانس هستیم که بازیکنانی را داریم که خیلی خوب کار می کنند.”

اختلاف با بارسا در لالیگا و دوئل سوپرجام:” همیشه رقیبی برای رئال مادرید هستند. به همین خاطر اسم بازی را ال کلاسیکو نامیده اند. یک ال کلاسیکو همیشه ال کلاسیکو است. شاید روی کاغذ شانس ما بیشتر باشد اما درون زمین شرایط متفاوت است و همه چیز با نتیجه ۰-۰ شروع می شود و هر تیمی شانس های خودش را دارد. تورنمنت مهمی است. اولین جام فصل است و هر تیمی می خواهد آن را ببرد و ما هم همین طور. برایم مهم نیست که شانس ما بیشتر دانسته بشود یا نه.”

سبایوس:” بازیکنانی که مشکل کرونا را داشتند، هنوز صد در صد آماده نیستند اما می توانم به بقیه بازی بدهم و مشکلی نیست.”

نگرانی پس از گل والنسیا:” با نتیجه سه بر صفر بازی تمام شده به نظر می رسید اما به حریف پنالتی دادیم و ده دقیقه بد را داشتیم. دوست نداشتم. بازی باید زودتر تمام می شد اما با گل چهارم توسط کریم تمام شد. خیلی خوشحال هستم. در برخی لحظات بازی درخشانی داشتیم. هواداران راضی بودند. حتی من هم کنار زمین یک است داشتم که البته عالی نبود (می خندد).”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«آسنسیو در سطح بنزما و وینیسیوس بود؛ مهم نیست شانسمان را مقابل بارسا بیشتر بدانند یا نه»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ