آس: فیکس شدن فران تورس و آرائوخو در ال کلاسیکوی چهارشنبه

0

رئال مادرید نیوز : ژاوی می داند که بازی چهارشنبه مقابل رئال مادرید برایش بازی مرگ و زندگی است و به همین خاطر می خواهد با تمام قوا ظاهر شود و خودش را از زیر فشارها خارج کند.

ژاوی بدین ترتیب منتظر است تا تست پدری و فران تورس منفی شود تا هر دو بازیکن به تمرینات برگردند و بتوانند  به عربستان سفر کنند و چهارشنبه بازی کنند. فران خرید زمستانی بارسلونا با ۵۵ میلیون یوروست. این بازیکن در نیم فصل اول در سیتی خیلی کم بازی کرده و حالا امیدوار است که بتواند در بارسلونا بازی کند. فران هر چند که هنوز مجوز حضور در لالیگا را پیدا نکرده اما مدیران بارسا در تلاش هستند تا هر چه زودتر با جدایی برخی بازیکنان مازاد نظیر دمیر یا مشخص کردن تکلیف تمدید یا عدم تمدید قرارداد امباپه جا را برایش باز کنند.

رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا نیز پس از عمل جراحی دستش تصمیم گرفته که با آتل مقابل رئال مادرید بازی کند و به نظر می رسد که چهارشنبه در ترکیب اصلی قرار می گیرد چرا که اریک گارسیا هم مصدوم است و سوپرجام را از دست می دهد.

پدری و فاتی امیدوارند که در نیمه دوم وارد زمین شوند و ۲۵ تا ۳۰ دقیقه بازی کنند. فرنکی دی یونگ هم در لیست قرار می گیرد و ژاوی احتمال حضورش مقابل رئال مادرید را رد نمی کند.

بدین ترتیب ژاوی مقابل رئال مادرید از ترشتگن درون دروازه استفاده می کند، دنی آلوز سعی می کند که به تیم روحیه بدهد، بوسکتس، پیکه و آلبا کاپیتان های تیم درون ترکیب خواهند بود، نیکو و گاوی قدرت جوانی خود را به میانه زمین اضافه می کنند، دمبله سعی می کند که از جناحین نفوذ کند و لوک دی یونگ پس از دو گل اخیرش انگیزه بالایی برای تقابل با رئال مادرید دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آس: فیکس شدن فران تورس و آرائوخو در ال کلاسیکوی چهارشنبه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ