مطبوعات والنسیا هم به پنالتی درست روی کاسمیرو اعتراض کردند!

0

رئال مادرید نیوز : نشریات ورزشی والنسیا سعی کردند که شکست تیمشان مقابل رئال با نتیجه چهار بر یک را به داوری ربط بدهند آن هم در حالی که رئال در نیمه دوم کاملا از حریفشان برتر بود.

سوپردپورته نشریه هواداری والنسیا تیتر “همان افتضاح همیشگی” را انتخاب کرد و به برخی از بازیهای اخیر رئال و والنسیا در برنابئو اشاره کرد:” می توانیم به سه صحنه اشتباه اشاره کنیم، مثل آفساید سولدادو، اخراج داوید آلبلدا یا “اوشیرو ناگه” معروف.” سوپردپورته مدعی است که رئالی ها در روزهای اخیر به هرناندز هرناندز فشار آورده اند و همین باعث شده تا این داور پنالتی به سود کاسمیرو را سوت بزند. سوپردپورته امروز تیتر “عجب سورپرایزی!” را به شکل کنایه آمیزی انتخاب کرده و نوشته است:”گایا از سرقت گلایه کرد اما از خود تیم نیز انتقاد کرد و برای یک بار دیگر ثابت کرد که این تیم به خریدهای جدید نیاز دارد.”

وبسایت محلی “لوانته – EMV” نیز این صحنه را “پنالتی جنجالی” خواند که والنسیا را در برنابئو ویران کرده است. این وبسایت در ادامه نوشته است:” رئال مادرید درون زمین بهتر بود و با پنالتی گل زدند. واکنش والنسیا با گل گدس خیلی دیر بود و بنزما تفاوت کیفیت دو تیم را نشان داد.”

دیگر نشریه محلی یعنی “لاپرووینسیاس” تیتر زده است:” جنجال داوری دیگر در برنابئو، والنسیا را محکوم کرد.” و در ادامه نوشت:” داور پیروزی رئال مادرید را با ابداع یک پنالتی تسهیل بخشید هر چند که والنسیا در نیمه دوم از نظر دفاعی ویران شد.” ال دسمارکه نیز تیتر زد:” رئال مادرید برای غلبه بر والنسیا به هدیه نیاز داشت.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مطبوعات والنسیا هم به پنالتی درست روی کاسمیرو اعتراض کردند!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ