بنزما در مسیر پی چی چی؛ امسال به ۵۰ گل می رسد؟

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در سه سال و نیم اخیر و از زمان رفتن رونالدو روند بی نظیری در رئال مادری دداشته است. کریم در سه سال اخیر در ۱۴۷ بازی ۸۷ گل به ثمر رسانده و میانگین ۰.۵۹ گل  در هر بازی را داشته است.

کریم در این فصل فوق العاده ظاهر شده و با توجه به نیمکت نشینی همیشگی مارسلو بازوبند کاپیتانی را بسته است. کریم با دبل مقابل والنسیا در ۲۵ بازی ۲۲ گل در این فصل زده و میانگین عالی ۰.۸۸ گل در هر بازی را داشته است. آماری که به دوران رونالدو در رئال مادرید نزدیک است. کریم تا قبل از رفتن رونالدو میانگگین ۰.۵ گل در هر بازی را داشت اما به تدریج بهتر و بهتر شد.

بنزما هنوز نیمی از فصل را فرصت دارد تا ده گل دیگر بزند و با بهترین رکوردش در رئال مادرید یعنی ۳۲ گل در فصل ۱۲-۲۰۱۱ برابری کند. کریم با میانگین کنونی می تواند بر اساس تعداد بازیهای رئال فصل را با ۳۹ تا ۵۲ گل به اتمام برساند. بنزما در لالیگا نیز می تواند به ۳۱ تا ۳۱ گل برسد آن هم در حالی که بهترین رکوردش در لالیگا در فصل ۱۶-۲۰۱۵ با ۲۴ گل بود.

کریم در فصل ۱۵-۲۰۱۴ زیر نظر انچلوتی ۲۸ گل زد که میانگین ۰.۷۸ گل در هر بازی و هر ۹۲.۵ دقیقه یک گل را داشت که تا پیش از امسال بهترین رکوردش بود. حالا بنزما دوباره زیر نظر کارلتو در مسیر بی نظیری است و در فصل جاری میانگین هر ۹۵.۱ دقیقه یک گل را داشته است.

بنزما در کنار وینیسیوس مرگبارترین زوج پنج لیگ بزرگ اروپا را تشکیل داده است. کریم با ۱۷ و وینی با ۱۲ گل روی هم در لالیگا ۲۹ گل زده اند. از میان لیگ های بزرگ فقط زوج لواندوفسکی با ۲۰ و گنابری با ۹ گل در بایرن با آنها برابری می کنند. بنزما با روند کنونی برای اولین بار می تواند پی چی چی را در دوران فوتبالش ببرد و در سن ۳۴ سالگی شگفت انگیز باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنزما در مسیر پی چی چی؛ امسال به ۵۰ گل می رسد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ