تقابل دنی آلوز با تیمی که رویای پیوستن به آن را داشت

0

رئال مادرید نیوز : دنی آلوز در سن ۳۸ سالگی به بارسلونا برگشته و در ال کلاسیکوی امشب نیز نقش مهمی از  خود ایفا خواهد کرد. در حقیقت دنی از معدود بازماندگان طوفان ال کلاسیکوها در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ است و حالا امشب نیز در بازی حضور خواهد داشت.

آلوز ۳۸ سه پس از هشت سال حضور در بارسا در سالهای اخیر به تیم هایی نظیر یووه، پی اس جی و سائوپائولو برگشته است. بازیکن برزیلی در فینال چمپیونزلیگ در کاردیف مقابل رئال شکست خورد. حقیقت این است که خود آلوز به خوبی می داند که قبل از پیوستن به بارسا ماه ها منتظر تماس رئال مادرید بود و شاید مسیر فوتبالش کلا عوض می شد.

در حقیقت در تابستان های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ رامون کالدرون مدیر وقت رئال سعی کرد که آلوز را به خدمت بگیرد اما مذاکراتش با خوزه ماریا دل نیدو مدیر وقت سویا خوب پیش نرفت و در نهایت این بازیکن به بارسا رفت. خود الوز تایید کرده است که خیلی به رئال نزدیک بوده اما تقدیر برایش طور دیگری پیش رفته است. در آن زمان آلوز با رئال به توافق رسیده بود اما مشکل این بود که سویا اجازه انتقاد را نداد. در آن زمان سالگادو و راموس دفاع راست های رئال بودند اما میشل در مسیر بازنشستگی بود و رئال ترجیح می داد که راموس در پست دفاع میانی بازی کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

تقابل دنی آلوز با تیمی که رویای پیوستن به آن را داشت

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ