ذوالفقارنسب: هنوز امیدواریم به لیگ قهرمانان برگردیم / کالدرون یک فاجعه بود دقیقاً مانند ویلموتس

0

پرسپولیس نیوز –

مربی اسبق تیم ملی که سابقه بازی برای تیم ملی و پرسپولیس را هم دارد ،دقایقی پس از انتصاب به این سمت باخبر ورزشی به گفتگو نشست. رئیس جدید هیئت مدیره پرسپولیس صراحتاً از حمایت شدن یحیی گل محمدی صحبت و هنوز به ماندن در لیگ قهرمانان هم امیدوار است.

بازگشت به آسیا

با توجه به صحبت‌هایی که آقای وزیر انجام داده‌اند ، امیدواریم طی چند روز آینده مذاکرات ثمر بدهد و پرسپولیس بتواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند. ما هنوز به حضور در این مسابقات امیدوار هستیم چون پرسپولیس در داخل و خارج از کشور هواداران بسیار زیادی دارد و همه آنها دلشان می‌خواهد این تیم راهی پیکارهای آسیایی شود.

سابقه در پرسپولیس

اصلاً با فضای پرسپولیس غریبه نیستم چون طی دوران بازیگری ۶ فصل پیراهن این تیم را بر تن کرده ام. این باشگاه ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که باید به آن دست پیدا کنیم.

فاجعه

ماجرایی که در رابطه با گابریل کالدرون به وقوع پیوست یک فاجعه بود. فاجعه ای که دیگر نباید تکرار شود. کالدرون دقیقا مانند داستان مارک ویلموتس یک فاجعه بسیار بزرگ و تلخ بود که به یادگار در فوتبال ایران مانده است و امیدوارم دیگر هرگز شاهد وقوع چنین اتفاقاتی در فوتبال کشورمان نباشیم.

حمایت از یحیی

یحیی گل محمدی یکی از مربیان خوشنام فوتبال ماست که علاوه بر شخصیت بالای اجتماعی، آگاهی بسیار زیادی هم نسبت به امر هم مربیگری دارد. او  به زبان انگلیسی مسلط است و همین مسئله در امور مربیگری کمک شایان توجهی به او می کند تنها مشکلی که این روزها پرسپولیس دارد، نارسایی هایی است که در واقع از بیرون به این تیم تحمیل می‌شود و گل محمدی چاره‌ای ندارد که یا این فضا را تحمل کند و یا واکنش نشان بدهد .

البته تا اینجای کار چیزی که من دیده ام آن است که یحیی اغلب مشکلات را تحمل می کند. به صراحت و  قاطعانه می‌گویم هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس حامی جدی یحیی گل محمدی خواهد بود.

اخبار فوری پرسپولیس

ذوالفقارنسب: هنوز امیدواریم به لیگ قهرمانان برگردیم / کالدرون یک فاجعه بود دقیقاً مانند ویلموتس

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ