شگفت زدگی رئال مادرید از سرخوشی ژاوی و بارسلونا پس از شکست

0

رئال مادرید نیوز : در ساعات پایانی شب گذشته بازیکنان رئال مادرید با شوخی در ریاض به هم می گفتند:” چه کسی در فینال بازی می کند؟” در حقیقت بازیکنان رئال از غلبه بر بارسا و صعود به فینال راضی بودند. کشیده شدن بازی به وقت اضافه باعث شد تا بازیکنان رئال مادرید دیر شام بخورند و بعد از آن ریکاوری خود را برای فینال یکشنبه آغاز کنند.

در اردوی رئال مادرید همه از پیروزی خوشحال بودند. در حقیقت هر چند که رئالی ها می دانند که می توانند بهتر باشند اما آنچلوتی اعتقاد دارد که تیمش بازی خوبی داشت. او می دانست که قرار نیست که بازی آسانی در پیش باشد و به همین خاطر از برد تیمش خوشحال است.

البته برای رئالی ها واکنش بارسایی ها علی الخصوص ژاوی پس از شکست، شگفت انگیز بود. در حقیقت ژاوی در پایان بازی گفت که تیمش از رئال بهتر بوده و لایق حضور در فینال بوده است. آنچلوتی مودبانه به این بحث جواب داد و گفت که با حرف ژاوی موافق نیست چرا که بارسا را تیم غالب میدان ندیده است. رئال به انتقادها کاری ندارد و کار خودش را می کند. تیم آنچلوتی حالا توانست پنجمین برد متوالی خود در مقابل بارسا را داشته باشد و با اقتدار در صدر جدول لالیگاست و فقط یک بازی تا اولین جام فصل فاصله دارد.آنچلوتی نه تنها از این که تیمش در برخی مقاطع بازی تحت فشار بوده ناراضی نیست بلکه حس می کند که جنگندگی تیمش و وفق دادن بازیکنان با شرایط بازی یک مزیت بوده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شگفت زدگی رئال مادرید از سرخوشی ژاوی و بارسلونا پس از شکست

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ