نتیجه بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان امروز

0

نتیجه و خلاصه بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱

استقلال بازی را تهاجمی تر شروع کرد ولی نفت مسجد سلیمان با حمایت هواداران خود خیلی زود به کار مسلط شد و اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه  ۲۱ روی حرکت پا به توپ زیبای شنانی روی دروازه میهمان ایجاد کرد که توپ طی آن با فاصله ای اندک از کنار دروازه راهی اوت شد. شاگردان ساپینتو در ادامه سعی داشتند تا با ارسال از جناحین موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما دومین موقعیت نیمه هم مال نفت بود؛ موقعیتی که با شوت دهقانی و واکنش دیدنی حسینی ایجاد شد. ح

رکت جلالی از سمت راست، پاس کوتاه رو به بیرون و ضربه خطرناک یامگا در دهانه دروازه تنها خطر جدی آبی ها در نیمه اول بود که در دقیقه ۳۹ شاهد آن بودیم تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
نیمه دوم با سرعت و جدابیت بالاتری نسبت به نیمه اول شروع شد و هر دو تیم در همان ده دقیقه نخست موقعیت هایی برای گلزنی داشتند ولی ضربات خطرناک دهقانی و مهری راهی به دروازه نداشت تا بازی همچنان صفر – صفر بماند. ساپینتو خیلی زود در این نیمه دست به تغییر زد و قایدی و رضاوند را برای تغییر روند کار وارد زمین کرد. با وجود این تغییرات، بازی پایاپای دو تیم ادامه داشت و نفت خیال کم آوردن نداشت. آخرین دقایق بازی با هیجانی بالا و حملات پردامنه استقلال همراه بود؛ حملاتی که به نتیجه نرسید تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

هفته چهارم لیگ برتر ۰۲-۱۴۰۱؛
سه شنبه ۸ شهریور – ساعت: ۲۰:۳۰
ورزشگاه: شهید بهنام محمدی
گروه داوری: داور: پیام حیدری/ کمک‌ها: سعید قاسمی، مهدی شفیعی/ داور چهارم: یعقوب آشوری/ ناظر: رضا سخندان

ترکیب نفت مسجد سلیمان

سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی(محمد خرم الحسینی ۲+۹۰)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی(علی کیانی فر ۷۱) ، میلاد باقری، اسماعیل بابایی(پیمان میری ۲+۹۰) امیرحسین کریمی(میثم نقی زاده ۷۴)

نفت مسجد سلیمان کی بازی دارد نتیجه بازی استقلال چند چند شد ساعت بازی امروز استقلال باشگاه نفت مسجدسلیمان

 

ترکیب استقلال تهران

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (مهدی قایدی ۵۸)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی(امیرعلی صادقی ۷۲)، سعید مهری، مهدی مهدی پور (آرش رضاوند ۵۸)، کوین یامگا، محمد محبی(سجاد شهباززاده ۸۲) پیمان بابایی(آرمان رمضانی ۸۲)

نفت مسجد سلیمان کی بازی دارد نتیجه بازی استقلال چند چند شد ساعت بازی امروز استقلال باشگاه نفت مسجدسلیمان

 

 اخطار:

صالح حردانی(۹)سعید مهری (۳+۹۰) از استقلال 

امیرحسین کریمی(۳+۴۵) از نفت مسجد سلیمان

لحظات حساس:

دقیقه ۲: پیمان بابایی روی یک ارسال بلند در داخل محوطه جریمه می رفت با دروازه بان نفت تک به تک شود که جلالی راد با خروجی به موقع توپ را به موقع جمع کرد.

دقیقه ۲۱: حسین شنانی با یک حرکت پا به توپ سریع وارد محوطه جریمه استقلال شد؛ او با دو سر توپ دیدنی حردانی را فریب داد و ضربه خطرناکی را روانه دروازه حسینی کرد که راهی به چارچوب نداشت و از کنار تیر عمودی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰: دهقانی روی پاس نریمان جهان، داخل محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد. واکنش دیدنی حسینی مقابل شوت دهقانی در این لحظه، نجات دهنده دروازه آبی ها بود.

نفت مسجد سلیمان کی بازی دارد نتیجه بازی استقلال چند چند شد ساعت بازی امروز استقلال باشگاه نفت مسجدسلیمان

دقیقه ۴۸: شوت دیدنی سعید مهری روی ضربه ایستگاهی که از فاصله حدود ۳۰ متری برای استقلال به دست آمده بود با اختلافی اندک از بالای دروازه نفت راهی اوت شد.

دقیقه ۵۴: دهقانی با یک حرکت تکنیکی خود را در موقعیت شوتزنی از سمت راست محوطه جریمه استقلال قرار داد ولی حسینی با واکنش زیبا ضربه پای چپ او را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۰: جلالی راد در حالت درازکش، شوت زمینی بازیکن استقلال از زاویه بسته را در اختیار گرفت.

🥇 بهترین بازیکن: میلاد باقری

در شبی که استقلال به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی در خانه نفت بود، دفاع این تیم بی نقص کار کرد و اجازه گلزنی به مهاجمان سرشناس حریف را نداد. میلاد باقری در این منطقه، چهره شاخص تیمش بود تا در کنار رضا دهقانی که دوبار تا آستانه باز کردن دروازه حسینی پیش رفت، بازیکن برتر زمین لقب بگیرد.

📌 اتفاق ویژه:

رضا و مهاجری و تیمش در حالی موفق به متوقف کردن استقلالِ ساپینتو شدند که آبی ها با سرمربی پرتغالی خود، مقابل تیم هایی که هدایت آنها را مربی ایرانی به عهده داشت، دو برد کسب کرده و تنها شکست آنها مقابل سپاهان با مربی خارجی بود. به این ترتیب سرمربی نفت مسجد سلیمان به اولین مربی ایرانی تبدیل شد که از استقلالِ ساپینتو امتیاز می گیرد؛ کاری که زارع و حسین خانی موفق به انجام آن نشده بودند.

حاشیه های بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان:

* استقلال پیروز سه دیدار از پنج تقابل اخیر با نفت مسجد سلیمان بوده و دو دیدار نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.
* نفت مسجد سلیمان در دیدار رفت فصل گذشته با نتیجه سه بر صفر مغلوب استقلال در مسجد سلیمان شده بود. بازی برگشت که آخرین بازی دو تیم در لیگ بیست و یکم بود هم با نتیجه مساوی بدون گل همراه بود.
* ترکیب استقلال در دیدار امشب نسبت به مسابقه اخیر دو تغییر داشته که طی آن آرش رضاوند و سجاد شهباززاده نیمکت‌نشین شده‌اند و سعید مهدی و پیمان بابایی به جای آنها بازی می‌کنند.
*هواداران مسجدسلیمانی که امروز فرصت حضور در ورزشگاه را پیدا کرده اند از ساعت ها قبل روی سکوها دیده می شوند و صدای ممتد شیپور آنها همه جا به گوش می رسد.
* بسیاری از خبرنگارانی که قصد پوشش خبری بازی را داشتند، دقایقی به شروع مسابقه هنوز موفق به ورود به ورزشگاه نشده  اند.

* رضا مهاجری پیش از شروع بازی به سمت نیمکت تیم میهمان رفته و به ساپینتو و دستیارانش خوشامد گفت.
*بعد از سه بازی متوالی حضور در ترکیب اصلی نفت مسجد سلیمان، علی محسن زاده امروز جای خود را درون دروازه به سعید جلالی راد داده است.
* ساپینتو در توقف کوتاهی که در میانه های نیمه اول ایجاد شد، شخصا کنار پیمان بابایی رفته و نکاتی را به او گوشزد کرد.

* بازیکنان دو تیم پیش از دقیقه ۳۰ بازی به تصور کولینگ بریک کنار زمین حضور یافتند تا نیمه اول بازی دو کولینگ بریک داشته باشد، چرا که داور در دقیقه ۳۱، یک بار دیگر بازی را متوقف کرد.

* در حالی که مهاجری در دقیقه ۷۰ قصد داشت دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند، تنها یکی از تعویض های او انجام شد تا خشم شدید این مربی را کنار زمین شاهد باشیم.

* اسکوربورد ورزشگاه شهید محمدی مسجدسلیمان لوگوها و نتیجه نامشخصی دارد و فقط دقایق بازی در آن معلوم است.
* زمانی که حیدری، داور مسابقه اعلام کولینگ بریک کرد، بازیکنان استقلال و سرمربی این تیم نسبت به تصمیم او معترض شدند.
* ساپینتو در لحظه ورود آرمان رمضانی به زمین، سر او را بوسید و از مهاجم تیمش خواست گلزنی کند.
* لحظه اعلام خطا برای نفت مسجدسلیمان، تماشاگران این تیم پیام حیدری را با شعار «داور آسیایی، همینه همینه» تشویق کردند.

*اعتراض شدید نفتی ها به داور بازی در دقایق پایانی، یک کارت زرد به یکی از اعضای کادر فنی آنها به همراه داشت.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ