مصاحبه طوفانی و تند پیشکسوت فوتبال ایران/ بیجا می کنید استقلال و پرسپولیس را به AFC می فروشید/ مدیرعامل پرسپولیس را تایید نمی کنم

0

پرسپولیس نیوز –

حسین کلانی که یکی از مدعوین مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان ایران بود. او در مصاحبه ای طوفانی و گلایه آمیز درباره مسائل مختلفی سخن گفت که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*متاسفانه بعضی افراد در مملکت ما هستند و توجه نمی‌کنند خانم های ما، خواهران و مادران ما چه حقی بر گردن ما دارند. در طول تاریخ ما زنان چه کارهایی برای مملکت انجام دادند. در جنگ ۸ ساله ایران و عراق زنان چه کارهایی که نکردند. در همین روزهای کرونا پرستاران زن ما چقدر فداکاری کردند. اینکه ما بخواهیم این زحمات را نادیده بگیریم، درست نیست. زنان بزرگ تر از همه چیز هستند.

*‌برخی افراد چطور می‌توانند برای خانم‌ها تعیین تکلیف کنند؟ خانم های ما سرور خانواده هستند. زنان باید وارد ورزشگاه شوند. اگر این اتفاق نیفتد، فیفا خیلی راحت فوتبال ما را تعلیق می‌کند. اگر می‌خواهیم فوتبالمان تعلیق شود، اگر می‌خواهیم فوتبال نداشته باشیم، آنها را راه ندهیم.

*بعضی ها می‌گویند من خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که گزارش دادیم تا تیم های ما به علت اشکالات در آسیا شرکت نکنند. شما در جنگ وقتی شرکت می‌کنید، دشمن خود را می‌کشید. ما با دنیا در جنگ هستیم اما می‌آییم خودمان دو تیمی که میلیون ها نفر از مردم به آن عشق می‌ورزند را محروم می‌کنیم چون می‌خواهیم راست بگوییم؟ شما خیلی بیجا می‌کنید می‌خواهید راست بگویید. شما اصلا در حدی نیستید که در این مملکت دروغگویی و راستگویی را ترویج بدهید و بگویید من راستگو هستم! ما می‌دانیم بعضی ها چه کاره هستند اما نمی‌خواهیم بیان کنیم.

*من ساده می‌گویم مدیرعامل پرسپولیس مورد تایید بنده نیست. به این دلیل که کارنامه ایشان درخشان نیست. مدیرعامل بزرگترین تیم فوتبال آسیا و ایران باید رزومه خوبی داشته باشد و من از آقای وزیر خواستم که رزومه ایشان را برملا کنند. ممکن است من اشتباه کنم . من رودربایستی با کسی ندارم. مسائل مملکتم و باشگاهم در اولویت زندگی ام قرار دارد. از هیچ کس هم نمی‌ترسم و واهمه‌ای ندارم.

اخبار فوری پرسپولیس

مصاحبه طوفانی و تند پیشکسوت فوتبال ایران/ بیجا می کنید استقلال و پرسپولیس را به AFC می فروشید/ مدیرعامل پرسپولیس را تایید نمی کنم

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ