مجیدی به دنبال هافبک سرخ‌ها/ دومین خرید فرهاد در نیم فصل از پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز –

بعد از جدایی نوراللهی از پرسپولیس یحیی گل محمدی برای جانشینی احمد، دست روی رضا اسدی گذاشت و توانست این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد. یحیی حتی شماره ۸ پرسپولیس را هم به اسدی داد ولی این بازیکن هنوز نتوانسته نمایش خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد و در دیدارهای اخیر هم نیمکت نشین بوده است.

رضا شروع خوبی در پرسپولیس داشت و حتی در بازی مقابل فولاد موفق شد برای تیمش گلزنی کند. با این حال هرچه گذشت شرایط برای اسدی سخت تر شد و او جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داد. در بازی‌های اخیر پرسپولیس هم رضا فقط به عنوان بازیکن تعویضی فرصت بازی برای پرسپولیس را بدست آورد و همین موضوع باعث شد تا زمزمه‌های جدایی اسدی در نیم فصل به گوش برسد.

در همین رابطه شنیدیم چند باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال و یک تیم صنعتی به این بازیکن پیشنهاد دادند تا در نیم فصل دوم به تیم آن‌ها بیاید ولی اسدی هنوز هیچ واکنشی به این پیشنهادات نشان نداده است. در ابتدای فصل و قبل از اینکه پرسپولیس موفق به جذب اسدی شود، استقلال هم یکی از مشتریان این بازیکن بود و مذاکراتی هم با او انجام داد ولی اسدی ترجیح داد پرسپولیس را انتخاب کند و قرمزپوش شود.

حالا و با توجه به موقعیت نه چندان خوب اسدی در پرسپولیس، استقلالی‌ها می‌خواهند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند و این بازیکن را به خدمت بگیرند. باید دید سرانجام این بازیکن که در تابستان از او به عنوان ستاره نقل و انتقالات یاد می‌شد، چه خواهد شد.

مجیدی فصل قبل هم آرمانر مضانی نیمکت نشین را از پرسپولیس جذب کرد.انتقالی که ابتدا انتقاد زیادی از آن می‌شد.

اخبار فوری پرسپولیس

مجیدی به دنبال هافبک سرخ‌ها/ دومین خرید فرهاد در نیم فصل از پرسپولیس

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ