معاون وزیر تعاون: به پیشنهاد واگذاری استقلال و پرسپولیس در قالب تعاونی پاسخ نداده‌اند

0

پرسپولیس نیوز –

مهدی مسکنی در خصوص پیشنهادی که به دفتر رئیس جمهوری برای واگذاری استقلال و پرسپولیس ارائه شده است اظهار داشت: ما پیشنهادی را در قالب تعاونی به دفتر ریاست جمهوری ارائه کردیم و او هم این درخواست را به وزارت ورزش و اقتصاد و دارایی ارجاع داد.

وی افزود: درخواست ما ماه گذشته ارائه شده اما تا امروز هیچ پاسخی ارائه نشده است.حتی یک نشست با سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم و قرار شد آنها طرح ما را بررسی کنند.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: باشگاهی مثل رئال مادرید یا خیلی از باشگاه‌های اروپایی همه به صورت جمع سپاری موفق شدند. باشگاهی مثل تراکتور به صورت تک مالکیتی اداره شد و بازخورد مثبتی از آن صورت نگرفت اما تا به حال جمع سپاری تجربه نشده است.

مسکنی تاکید کرد: در یک دهه اخیر بچه‌های دانشگاه تهران اطلاعات خوبی را در این زمینه جمع آوری کرده‌اند و مطالعات خوبی در این زمینه صورت گرفت تا باشگاه‌ها به صورت تعاونی اداره شوند. باشگاهی مثل آرسنال زمانی که با جمع سپاری پیش رفت موفق شد و از نظر اقتصادی شرایط خوبی پیدا کرد. در مجموع بستر تعاون این فضا را دارد که بار را به دوش بکشد و به همین دلیل در وزارت تعاون چنین پیشنهادی به رئیس جمهوری ارائه کردیم.

اخبار فوری پرسپولیس

معاون وزیر تعاون: به پیشنهاد واگذاری استقلال و پرسپولیس در قالب تعاونی پاسخ نداده‌اند

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ