کریستیانو رونالدو به کدام تیم می‌پیوندد؟/ از هم‌بازی شدن با مسی تا بازی‌کردن زیر نظر بکام

0

کریستیانو رونالدو به کدام تیم می‌پیوندد؟/ از هم‌بازی شدن با مسی تا بازی‌کردن زیر نظر بکام

ساتین –

به زودی کریستیانو رونالدو به دنبال باشگاهی جدید برای خودش خواهد بود، اگر همه‌چیز در منچستریونایتد آنطور که می‌خواهد پیش نرود.

اگر شیاطین‌سرخ به لیگ قهرمانان اروپا نرسند، فوق‌ستاره پرتغالی بی‌درنگ تصمیم به ترک اولدترافورد خواهد گرفت. اما فکر می‌کنید در ۳۷ سالگی و وقتی کریس می‌گوید ۴ یا ۵ سال دیگر هم فوتبال بازی خواهد کرد، مقصد او کدام تیم خواهد بود؟

نگاهی خواهیم داشت به تیم‌هایی که اگر رونالدو تصمیمش برای ترک شیاطین‌سرخ برای مرتبه دوم را عملی کند، می‌توانند مقصد او باشند.

پاری‌سن‌ژرمن

نام غول‌های فرانسوی به طور مداوم با بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال جهان پیوند خورده است و رونالدو هم تفاوتی با بقیه ستاره‌ها ندارد. گزارش‌ها حاکی از این است که پی‌اس‌جی می‌تواند گزینه مهمی برای جذب رونالدو و پیوند او با رقیب دیرینه‌اش لیونل مسی باشد. این باشگاه هنوز نتوانسته به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و زوج رونالدو – مسی می‌تواند آخرین قطعه پازل‌شان باشد. این احتمال جذاب را در نظر بگیرید.

رئال‌مادرید

تیم سابق رونالدو هم قبل از این که او به منچستریونایتد برگردد، به این بازیکن لینک شده بود. بی‌شک بازگشت فوق‌ستاره‌ای که در ۹ سال حضورش در جمع کهکشانی‌ها موفق شده در ۴۳۸ بازی ۴۵۰ گل برای این تیم به ثمر برساند جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت. با وجود همه چیزهایی که رونالدو در اسپانیا به‌دست آورده، حضور دوباره‌اش در پایتخت اسپانیا گزینه خوبی به شمار می‌رود.

بارسلونا

زمانی رقیب سرسخت رونالدو بودند، ولی حالا شاید فصل آینده فوق‌ستاره پرتغالی را با پیراهن آبی‌اناری ببینیم. یک نشریه اسپانیایی روزهای گذشته به شوخی نوشت که او آنقدر از شرایطش در منچستریونایتد ناراضی است که خودش را به بارسلونا هم پیشنهاد داده. اگرچه این مطلب یک شوخی بود، اما بارسا نیاز به یک گلزن دارد و خوان لاپورتا رئیس باشگاه از علاقه‌شان به ارلینگ هالند می‌گوید. مشخصاً آن‌ها یک ستاره درجه یک برای خط آتش می‌خواهند.

اسپورتینگ‌لیسبون

اگر رونالدو تصمیم بگیرد خانواده‌اش را به جایی برد که همه‌چیز از آنجا شروع شد، در عرض ۲ سال ۲ بازگشت احساسی خواهد داشت. کریستیانو کارش را در اسپورتینگ‌لیسبون شروع کرد و قبل از این که سال ۲۰۰۳ با منچستریونایتد برای اولین مرتبه قرارداد ببندد، تنها در ۲۵ دیدار برای این تیم پرتغالی بازی کرد. دولورس، مادر کریستیانو خیلی دوست دارد پسرش دوران حرفه‌ای‌اش را در تیم محبوبش اسپورتینگ به پایان برساند.

اینتر میامی

آخرین انتخاب که به منزله کم‌اهمیت‌ترین تیم برای رونالدو نیست، چرا که اگر تصمیم بگیرد منچستر بارانی را با میامی آفتابی عوض کند، نباید تعجب کرد. رونالدو تابستان ۲۰۰۳ بعد از جدایی دیوید بکام به جمع شیاطین‌سرخ پیوست و حالا این زوج که قبلاً هردو شماره ۷ منچستریونایتد را برتن کرده بودند می‌توانند در آمریکا به یکدیگر ملحق شوند. بکام مالک باشگاه اینترمیامی است و بعد از جدایی بلز متوئیدی فرانسوی در پی بستن یک قرارداد بزرگ جدید است. فرصتی هم برای رونالدو خواهد بود تا به فلوریدا برود. ممکن است بازی کردن در آمریکا برای کریستیانو جنبه سرگرمی داشته باشد.
 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ