زمان علیه پاری‌سن‌ژرمن می‌گذرد / امباپه را می توان نگه داشت

0

زمان علیه پاری‌سن‌ژرمن می‌گذرد / امباپه را می توان نگه داشت

ساتین –

آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال معتقد است پاری‌سن‌ژرمن توانایی متقاعد کردن کیلیان امباپه به ماندن در این تیم را دارد.

قرارداد امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن تا تابستان آینده با باشگاه پاریسی اعتبار دارد و با وجود تلاش‌های فراوان مقامات پی‌اس‌جی، این بازیکن  حاضر به تمدید قرارداد خود نشده است.

ونگر در این مورد با کانال پلاس صحبت کرده و گفته: «زمان علیه پی‌اس‌جی می‌گذرد. وقتی در چنین شرایطی هستی، هر چقدر زمان بیشتر می گذرد، کنترل شرایط سخت‌تر می شود و این بر اساس تجربه‌ای است که خودم دارم. یک سال‌ونیم برای تمدید قرارداد امباپه وجود داشت اما توافق حاصل نشد. امباپه مهم‌ترین و آماده‌ترین بازیکن برای سبک بازی پی‌اس‌جی است. اما زمان کمی مانده است و در حال حاضر این بازیکن آزاد است که به هر تیمی برود. پاری سن ژرمن تابستان گذشته یک پیشنهاد بزرگ از رئال مادرید داشت که آن را رد کرد، یک پشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی. وقتی این مبلغ را رد می کنند، احتمالا با خودشان می گویند: باید فصل خوبی داشه باشیم. مسی را داریم و نمی‌توانیم امباپه را از دست بدهیم. او را راضی می کنیم که بماند.»

در چند وقت اخیر نشانه‌هایی از راضی شدن امباپه به ماندن در پاریس، دیده شده است که مهمترین آن احتمال پیوستن زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی به این باشگاه است، هرچند که هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ