مصدومیت دوباره برای مدافع اسپانیایی/ راموس به بازی با رئال می‌رسد؟

0

مصدومیت دوباره برای مدافع اسپانیایی/ راموس به بازی با رئال می‌رسد؟

ساتین –

سرخیو راموس مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن که بعد از مصدومیت طولانی تازه به ترکیب پاری‌سن‌ژرمن اضافه شده بود بار دیگر با مصدومیت جدید روبرو شده که حضور او در بازی پی.اس.جی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را با ابهام رو به رو کرده است.

راموس کمتر از ۱۶ روز مانده به بازی با رئال مادرید مجبور شد تمرین پاری‌سن‌ژرمن را نیمه کاره رها کند و به دلیل مصدومیت از زمین خارج شود. روزنامه لو پاریزین در این باره مدعی شده که مدفع باتجربه اسپانیایی به خاطر ناراحتی عضلانی زمین تمرین را ترک کرده است.

با این وضعیت حضور سرخیو در بازی رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پاریس؛ در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

پاری‌سن‌ژرمن دوشنبه مقابل نیس در جام حذفی فرانسه قرار می‌گیرد و پس از آن خود را برای بازی با رئال آماده خواهد کرد. راموس هیجان زیادی داشت که بتواند مقابل تیم سابق خود که سالها بازوبند کاپیتانی آن را بر بازو می‌بست به میدان برود.

این مصدومیت وضعیت او را در تیم پاریسی بیش از پیش به خطر می‌اندازد. او خیلی از تابستان گذشته که از رئال جدا شد و به بارسا پیوست خیلی کم فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرده که دلیل اصلی آن مصدومیت طولانی‌مدت او بوده است. مسئولان پاری‌سن‌ژرمن اخیرا در صحبتهای خود گفته‌اند به بازیکنانی نیاز دارند که بتوانند به پروژه این باشگاه در رسیدن به قهرمانی اروپا کمک کنند. اشاره تلویحی آن‌ها به بازیکنانی مثل راموس بوده که نتوانسته اند خود را با وضعیت تیم وفق دهند و کمکی به بهبود روند این تیم نکرده اند.

رئال و پاری‌سن‌ژرمن روز ۲۶ بهمن به مصاف هم خواهند رفت.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ