عکس مردی که در باغ وحش اراک توسط شیرها کشته شد

2

نصرالله اسفندانی که در باغ وحش اراک توسط شیرها کشته شد با عکس و تصویر

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اراک گفت: کارگر فضای سبز باغ وحش اراک در حمله شیر جان خود را از دست داد.

میرداودی مدیر روابط عمومی شهرداری اراک که در صحنه حادثه حضور دارد گفت: جوان ۳۸ ساله ای هنگام غذا دادن به شیرها مورد حمله دو قلاده شیر قرار گرفت و متاسفانه جان خود را از دست داد.

فرماندار اراک بیان کرد: بلافاصله پس از این حادثه نیروهای امدادی و انتظامی و عوامل مرتبط در محل حضور یافته و باغ وحش را در کنترل قرار دادند.

فرماندار اراک ادامه داد: همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا ۲ قلاده شیر به عنوان سرمایه‌های زیست محیطی استان مرکزی زنده‌گیری شوند که پس از ساعاتی تلاش این مهم محقق شد.

نصرالله اسفندانی کیست شیری که در باغ وحش مردی را خورد روستای اسفندان حوادث اراک باغ وحش اراک اخبار اراک

عکس نصرالله اسفندانی

تصویر مرحوم کربلایی نصرالله اسفندانی فرزند حاج قنبر اسفندانی ساکن روستای اسفندان که امروز در حین انجام وظیفه گرفتار شیرهای باغ وحش اراک شد و جان خود را از دست داد.

شهردار اراک هم به خبرنگار ایرنا گفت: ظهر امروز یکی از کارگران برای غذادهی به شیران داخل قفس آنها شده بود که بر اثر حمله شیر دچار خفگی شده و متاسفانه جان خود را از دست داد.

«علیرضا کریمی» با تسلیت به خانواده مرحوم اسفندانی افزود: بلافاصله مجموعه آتش‌نشانی، شهرداری، محیط زیست، فرمانداری و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و تلاش کردند تا ۲ قلاده شیر را زنده‌گیری کرده و به قفس بازگردانند.

عکس شیرهای باغ وحش اراک

نصرالله اسفندانی کیست شیری که در باغ وحش مردی را خورد روستای اسفندان حوادث اراک باغ وحش اراک اخبار اراک

وی بیان کرد: پس از ساعتی تلاش هر دو قلاده شیر سالم، زنده گیری شدند و آسیبی هم به فردی وارد نشد.

شهردار اراک ادامه داد: قفس‌های باغ‌وحش از ایمنی کافی برخوردارند و دارای ۲ در برای غذا دهی هستند اما مشخص نیست که چرا هر ۲ در غذادهی باز شده و موجب حمله شیرها به کارگر شده است.

شیرهای باغ وحش اراک چگونه ، مرحوم اسفندانی را که مشغول غذا دادن به آنها بود ، از پا در آوردند ؟

یکی از پرسنل باغ وحش اراک ، جزئیات را برای شهردار این شهر و فرماندار اراک تشریح می کند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. حسن می گوید

    اصلا باغ وحش به چه درد میخوره واقعا چرا باید حیوانات را داخل قفس کنند که از روی غریزه به انسانی که سرپرست خانواده بوده حمله بشه و کشته بشه الان جان انسان مهمتره یاحیوان مگه انسان اشرف مخلوقات نیست چرا جان حیوانات باید اهمیت داشته باشه .همه حیوانات باغ وحش رو ازاد کنید به دامن طبیعت

    1. فردین می گوید

      باغ وحش اراک قبلا دیده بودم که مسول غذا رعایت مسایل ایمنی نمیکرد و جلو مردم حالت نمایشی غذا به شیرها میداد حدس میزدم یه روز همچین اتفاقی بیوفته