مهاجم جنجالی همچنان در بازداشتگاه/ از بازجویی تا قطع همکاری نایکی و آنفالو کردن هم‌تیمی‌ها/ واکنش رونالدو و دیگر ستاره‌ها

0

مهاجم جنجالی همچنان در بازداشتگاه/ از بازجویی تا قطع همکاری نایکی و آنفالو کردن هم‌تیمی‌ها/ واکنش رونالدو و دیگر ستاره‌ها

ساتین –

میسون گرینوود مهاجم ۲۰ ساله منچستریونایتد پس از اتهاماتی که صبح یک‌شنبه در مورد خشونت خانگی علیه هریت رابسون نامزدش به او وارد شد شب را در بازداشتگاه سپری کرد.

بازجویی ادامه دارد

پلیس منچستر اعلام کرد که به آن‌ها زمان بیشتری برای بازجویی از گرینوود داده شده است: «به کاراگاهان زمان بیشتری داده شده تا با مرد ۲۰ ساله که به ظن تجاوز و ضرب و شتم یک زن در بازداشتگاه به سر می‌برد، صحبت کنند. مظنون بعد از ظهر روز یکشنبه ۳۰ ژانویه دستگیر شد و همچنان در بازداشتگاه به سر می‌برد. تحقیقات ادامه دارد و به قربانی کمک‌های تخصصی ارائه شده است.»

خودروهای بازرسان صحنه جرم در بیرون خانه این فوتبالیست در بودون پارک شده است. کاراگاهان امنیتی که گمان می‌رود توسط باشگاه استخدام شده‌اند در خانه دوم این فوتبالیست حضور داشتند و تأیید کردند که والدین او در منزل حضور دارند.

همچنین باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده که پس از انتشار این اتهامات در فضای مجازی، او را برای مدت نامعلومی تعلیق کرده است. این باشگاه لیگ برتری بلافاصله گفت که «هیچ نوع خشونتی را نمی‌پذیرد»، اما بعداً با شروع تحقیقات پلیس، این ستاره که هفته‌ای ۷۵ هزار پوند دستمزد می‌گیرد را تعلیق کرد. سخنگوی باشگاه گفت: «میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی به تمرینات یا بازی‌ها بازنخواهد گشت.»

انجمن حامیان منچستریونایتد (MUST) در توئیتی نوشت: «باشگاه اکنون تایید کرده که میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی به تمرینات و بازی‌ها بازنخواهد گشت. MUST کاملاً از این تصمیم باشگاه حمایت می‌کند.»

تصاویر این اتهامات روز یکشنبه در اینستاگرام زن قابل مشاهده بود اما تمام تصاویر حذف شدند. سخنگوی پلیس منچستر گفت: «پلیس از گزارش خشونت خانگی و تصاویر و فیلم‌های رسانه اجتماعی که توسط این زن منتشر شده، آگاه است و پس از بررسی‌ها مظنون را دستگیر کرده‌ایم. او همچنان برای بازجویی در بازداشتگاه به سر می‌برد و تحقیقات ادامه دارد.» نظیر افضل، دادستان سابق، روز یکشنبه در توئیتی نوشت: «این اتهامات باید به سرعت بررسی شوند.»

اخبار منچستر یونایتد

اسپانسر مالی

گرینوود می‌تواند ببیند که آینده‌اش چطور متزلزل شده است، و حامی مالی او کمپانی «نایکی» گفت که عمیقاً نگران هستند و وضعیت را با دقت «نظاره» می‌کنند. این برند در بیانیه‌ای نوشت: «ما رابطه خود با میسون گرینوود را به حالت تعلیق درآورده‌ایم. از این اتهامات ناراحت‌کننده به شدت نگران هستیم و به نظارت دقیق اوضاع ادامه خواهیم داد.»

گرینوود از سال ۲۰۱۹ که به تیم اصلی منچستریونایتد راه پیدا کرد، کفش‌های نایکی می‌پوشد. در همین حین، منچستریونایتد تمامی کالاهای میسون گرینوود را از وبسایت خود حذف کرد چراکه طرفداران خواهان پس دادن کالاهایی بودند که قبلاً خریداری کرده بودند. و شریک رسمی منچستریونایتد «کدبری» گفت که گرینوود در هیچ یک از تبلیغات محصولات آن‌ها ظاهر نخواهد شد.

اخبار منچستر یونایتد

واکنش هم‌تیمی‌ها

کریستیانو رونالدو، جسی لینگارد، داوید دخئا و پل پوگبا همگی پس از انتشار تصاویر تکان‌دهنده از زنی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، گرینوود را آنفالو کردند. ادینسون کاوانی، الکس تلس و اسکات مک‌تامینی نیز ارتباط خود را قطع کردند اما مارکوس رشفورد، لوک شاو و کاپیتان هری مگوایر هنوز این مهاجم را فالو می‌کنند و حساب رسمی باشگاه هم همینطور.

گرینوود در ۶ سالگی به منچستریونایتد پیوست و در رده‌های آکادمی پیشرفت کرد. او در ۱۷ سالگی و سال ۲۰۱۹ اولین بازی را با تیم اصلی انجام داد و در ۱۲۹ بازی این باشگاه حضور داشت. او همچنین چندین بار در تیم زیر ۱۷ ساله‌ها و زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس حاضر شد و در سال ۲۰۲۰ در تیم ملی بزرگسالان قرار گرفت.
 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ