هدیه همراه اول برای دهه فجر ۱۴۰۱

0

اینترنت رایگان همراه اول دهه فجر ۱۴۰۱ ، دریافت سه گیگ اینترنت رایگان همراه اول ، هدیه دهه فجر همراه اول ، کد فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول ، کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول دهه فجر

هدیه همراه اول برای دهه فجر ۱۴۰۱

همراه اول به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت «روز پدر»، بسته های متنوعی را برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور این بسته ها را در سه نوع «مکالمه سه روزه»، «دیتای سه روزه» و «ترکیبی سه روزه» و با قیمت‌های ویژه طراحی و پیاده سازی کرده است.

مشترکین این اپراتور می‌توانند از روز ۱۳ بهمن ماه تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با روز پدر اقدام به خرید و فعالسازی این بسته‌ها کنند.

بسته‌ های «مکالمه» با ۳۰۰ دقیقه مکالمه، «اینترنت» با ۱.۵ گیگابایت حجم و «ترکیبی» با ۲ گیگابایت حجم اینترنت و ۲۰۰ دقیقه مکالمه به ترتیب با قیمت‌های سه، ۶ و ۹ هزار تومان قابل خرید و فعالسازی توسط تمامی مشترکان همراه اول از طریق کد دستوری است.

مشترکانی که علاقمند به استعلام و خرید این بسته‌ها از طریق کد دستوری هستند، می‌توانند #۶۷*۱۰۰* را شماره‌گیری و یکی از بسته‌های روز پدر را خریداری کنند.

کدهای دستوری همراه اول کد هدیه همراه اول کد اینترنت رایگان همراه اول اینترنت رایگان دهه فجر اخبار همراه اول

فعالسازی بسته اینترنت همراه اول برای روز پدر

برای فعالسازی بسته اینترنت همراه اول ویژه روز پدر کافی است با خط همراه اول خود، کد دستورسی #۶۷*۱۰۰* را شماره‌گیری کنید.

باتوجه به هم زمانی میلاد امام علی (ع) با دهه فجر، این کد دستوری به فعالسازی بسته ویژه دهه فجر نیز اختصاص دارد. بنابراین پس از شماره‌گیری کد دستوری فوق بایستی بسته روز پدر را با درج و ارسال شماره ۲ انتخاب کنید.

بار دیگر بایستی عدد ۲ را درج و ارسال کنید. حال از شما پرسیده می‌شود که آیا قصد دارید این بسته را برای خود فعال کنید یا می‌خواهید اینترنت همراه اول ویژه روز پدر را به مشترکین دیگر این اپراتور هدیه دهید. جهت خرید بسته برای خود عدد یک در غیراین صورت شماره همراه فرد مورد نظر را وارد کنید.

در انتها نیز تأییدیه‌ای برای خرید بسته از شما گرفته شده و نتیجه از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد. در صورتی که از مشترکین اعتباری همراه اول هستید پیش از خرید بسته مورد نظر خود از کافی بودن اعتبارتان مطمئن شوید.

بسته‌های اینترنت ویژه همراه اول به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۰

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر ۱۴۰۰، مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند بسته‌های اینترنت هفت روزه ۱.۵ و ۲.۵ گیگابایتی و همچنین بسته اینترنت یک روزه ۱ گیگابایتی را با همان قیمت فعلی ولی با بیش از %۴۳ حجم اینترنت بیشتر (هدیه) خریداری کنند. این بسته‌ها به شرح جدول ذیل بوده و از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ از طریق شماره گیری *۱۰۰*۶۷# قابل خریداری هستند:

عنوان بسته قیمت (ریال)
بسته اینترنت ۱.۵گیگابایت هفت‌روزه + ۷۰۰مگابایت هدیه ۱۰۹,۰۰۰
بسته اینترنت ۲.۵گیگابایت هفت‌روزه + ۱.۱گیگابایت هدیه ۱۳۰,۰۰۰
بسته اینترنت ۱گیگابایت یک‌روزه + ۵۰۰مگابایت هدیه ۶۴,۰۰۰
کدهای دستوری همراه اول کد هدیه همراه اول کد اینترنت رایگان همراه اول اینترنت رایگان دهه فجر اخبار همراه اول
شرایط و قوانین طرح:
  • کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۷# می توانند نسبت به خرید بسته‌های ویژه اقدام نمایند.
  • امکان فعالسازی بسته‌های فوق برای مشترکین انارستان فراهم نمی‌باشد.
  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • این بسته‌ها از روز سه شنبه ۱۲ بهمن لغایت روز جمعه ۲۲ بهمن قابل خریداری بوده و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم یا زمان در بازه زمانی اجرای طرح نیز امکانپذیر است.
  • امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی وجود دارد.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارند.
  • قیمت بسته‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %۹ مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %۹ مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.
  • استعلام این بسته از طریق درگاه *۱۰۰*۱۰# و همراه من امکانپذیر است.
درگاه ارتباطی:
نوع مشترک فعالیت کد دستوری
مشترکین دائمی و اعتباری فعالسازی *۱۰۰*۶۷#
استعلام *۱۰۰*۱۰#
راهنما *۱۰۰*۶۷*۹#

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ