کد اینترنت رایگان برای روز پدر (همراه اول ایرانسل)

0

اینترنت رایگان برای روز پدر (همراه اول ایرانسل)

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع)، همراه اول طرح «دوشنبه سوری» بهمن ماه را به شکل ویژه برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و دارندگان سیمکارت انارستان برگزار می کند.

دوشنبه سوری ویژه این ماه که ظرف امروز ۲۵ بهمن ماه قابلیت فعالسازی از طریق شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴۱ مربع» را دارد، بسته های متنوع «اینترنت و مکالمه» رایگان را برای تمامی مشترکان در نظر گرفته است.

اینترنت و مکالمه رایگان، هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر

بسته های در نظر گرفته شده شامل اینترنت رایگان یک روزه از ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت و همچنین بسته های مکالمه رایگان درون شبکه و با تلفن ثابت از ۱۰ تا ۱۰۰ دقیقه است که به صورت تصادفی به مشترکان متقاضی استفاده از این طرح ویژه تخصیص می یابد.

تمامی مشترکان امکان انتخاب نوع بسته اعم از «اینترنت» که زمان مصرف آن از ساعت ۵ تا ۱۷ است یا «مکالمه» که زمان مصرف آن شش ساعت را خواهند داشت.

هدیه همراه اول مکالمه رایگان کد هدیه همراه اول کد هدیه ایرانسل کد عیدی همراه اول کد عیدی ایرانسل کد اینترنت رایگان همراه اول عیدی ایرانسل عیدانه همراه اول روز پدر

همچنین لازم به ذکر است، تمامی بسته های هدیه اینترنت دوشنبه سوری ویژه این ماه، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه قابل استفاده است.

 

ترکیب بسته های هدیه اینترنت به شرح ۵۰۰ مگابایت، یک، دو، سه، چهار، پنج، ۱۰ و ۱۰۰ گیگابایت و ترکیب بسته های هدیه مکالمه نیز ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ دقیقه است که به صورت تصادفی پس از فعالسازی این طرح از طریق کددستوری مذکور، به مشترکان تخصیص داده می شود.

اینترنت هدیه ایرانسل روز پدر

ایرانسل به مناسبت روز پدر در ۲۶ بهمن، هدایای ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته است. در این روز همه شما مشترکان اعتباری و دائمی می‌توانید بسته ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی را با تخفیف ، فقط ۳۶۰۰ تومان خریداری کنید. توجه داشته باشید این بسته تخفیفی تنها تا پایان همان روز اعتبار دارد. همچنین پس از  ۵ دقیقه اول هر تماس ایرانسلی می‌توانید ۵۰ دقیقه ادامه مکالمه را از ما هدیه بگیرید و از روز مادر تا پایان روز پدر (۲۶ بهمن) از این هدیه برای ارتباط با عزیزانتان استفاده کنید.

خرید بسته اینترنت تخفیفی: ایرانسل‌من (*۴۵#) و یا *۵#
فعال‌سازی بسته مکالمه: ایرانسل‌من (*۴۵#) و یا *۴۴۴۴*۱*۳#

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ