استمرار صدرنشینی دناپلاس توربو اتوماتیک در ارزیابی‌ها

0

اخبار خودرو
مجله خودرو ساتین نتیجه جدیدترین ارزیابی صورت پذیرفته شده محصولات تولید داخل در آذرماه، حاکی از دستاورد قابل توجه گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه استمرار و تحقق اهداف کیفی در محصولات تولیدی این شرکت می‌باشد.

کسب، حفظ و ارتقاء سطح کیفی محصولات

بدون شک وضع تحریم‌های جدید علیه صنعت خودروسازی ایران با هدف ضربه زدن به این صنعت در نظر گرفته شده است که با همت و تلاش جهادگران عرصه تولید ضمن بی اثر نمودن این اقدام، در راستای توسعه و ارتقاء این صنعت نیز قدم‌های بزرگی برداشته شده است.

در ارزیابی محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در آذر ماه ۱۴۰۰، محصول دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک امتیاز ۵ ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است. این محصول نخستین محصول ۵ ستاره کیفی تولید داخل می‌باشد که همچنان سطح کیفی ۵ ستاره را از اسفند ماه ۱۳۹۹ تاکنون حفظ نموده است که نشان دهنده استمرار تلاش و همت دست اندرکاران تولید و کیفیت بر اهداف کیفی می‌باشد.

حداقل سطح کیفی ۳ ستاره

تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارای سطح کیفی ۳ ستاره به بالا می‌باشند. این در حالی است که طبق اهداف اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تمامی محصولات تولید داخل از سال ۱۴۰۱ می‌بایستی دارای سطح کیفی ۳ ستاره باشند که این هدف در شرکت ایران خودرواز ابتدای سال ۱۴۰۰ محقق شده است.

محصولات جدید اعم از پژو ۲۰۷ پانوراما، دنا پلاس و تارا دارای سطح کیفی ۴ ستاره، پژو پارس، سمند و پژو ۴۰۵ دارای سطح کیفی ۳ ستاره می‌باشند.


بیشتر بخوانید: کدام خودرو را در ثبت نام ایران خودرو بخریم؟


همچنین پیش یبنی می‌شود در آینده با تولید انبوه محصول تارا اتوماتیک شاهد ورود یک محصول جدید دیگر در جدول محصولات ۴ یا ۵ ستاره باشیم که بیشتر با دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک محقق شده است.

کیفیت در حوزه خودرو‌های تجاری و مسافری

در ارزیابی خودرو‌های تجاری و مسافری نیز نتایج نشان دهنده حفظ سطح کیفی در این محصولات می‌باشد به گونه‌ای که در دسته بندی محصولات ون ها، ون وانا شرکت ایران خودرو دیزل موفق به کسب سطح کیفی ۴ ستاره شده و اتوبوس شهری آتروس نیز در کنار کشنده فوتون ایران خودرو دیزل سطح کیفی ۴ ستاره را کسب کرده اند.

چالش‌های کیفیت

تولید یک خودرو با کیفیت مستلزم داشتن تلاش، همت و کیفیت در زنجیره تامین، قطعه سازی، تولید، مونتاژ و خدمات پس از فروش می‌باشد.

در نظر گرفتن الزامات خاص تامین کنندگان و اجرای فرآیند تضمین کیفیت سازندگان در تکوین قطعات جدید، بهمراه نظارت ویژه و انجام اقدامات زیرساختی در زنجیره تامین، انجام رویه‌های ارزشیابی محصولات و مجموعه‌ها بر اساس بازخورد‌های شبکه خدمات پس از فروش و نظرات مشتریان از جمله اقدامات در راستای ارائه محصولات با سطح کیفی بالا توسط شرکت ایران خودرو می‌باشد.

آینده چند ستاره است؟

گروه صنعتی ایران خودرو با عزم و تلاش خود اثبات نموده است که نه تنها می‌تواند سطح کیفی محصولاتش را با کاربرد دانش روز ارتقاء دهد بلکه با تعریف نظام کیفی مدون، و اهداف تعیین شده می‌تواند این سطح کیفیت را حفظ نموده و نقشی اساسی در ارتقاء صنعت خودرو کشور ایفا کند. بدون شک در آینده نیز از این خودروساز بزرگ انتظار می‌رود با حفظ این تفکر، ضمن ارتقاء سطح کیفی محصولات کنونی و همچنین تولید و عرضه محصولات جدید با سطح بالای کیفیت و ایمنی، ضمن افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، گام‌های بلندی در راستای اعتلای این صنعت بردارد.

استمرار صدرنشینی دناپلاس توربو اتوماتیک در ارزیابی‌ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ