تکمیل و تجاری سازی بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو در هفته سوم بهمن‌ماه/ تولید ایران‌خودرو به ۴۲۵۴۴۶ دستگاه رسید

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین– حمید مرادی با بیان این‌که در کنار سرعت یافتن تکمیل خودرو‌های دارای کسری قطعه، عرضه به بازار نیز افزایش یافته و گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق تعهدات خود به وزارت صمت، در سه ماه پایانی امسال بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر حسب تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، تکمیل و تجاری سازی خودرو‌ها در اولویت این خودروساز قرار دارد، به‌گونه‌ای که در هفته سوم بهمن بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو، تکمیل و آماده تحویل به مشتری شده است.

مرادی از تولید ۴۲۵ هزار و ۴۴۶ دستگاه خودرو تا پایان هفته سوم بهمن‌ماه خبر داد و گفت: با ادامه روند فعلی تامین و تولید میانگین روزانه دوهزار دستگاه تا پایان سال، اهداف تعیین شده تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو محقق خواهد شد.


بیشتر بخوانید: عرضه ماهانه دست کم ۵۵ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار/ افزایش ۲۳ درصدی عرضه در سه ماهه پایانی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته


قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به همدلی سازندگان و تامین‌کنندگان ایران‌خودرو در تحقق اهداف تولید ایران‌خودرو، گفت: در کنار افزایش عرضه به بازار، برنامه‌های مختلفی برای نظارت‌های کیفیت در زنجیره تامین و فرآیند تولید قطعه و خودرو اجرا می‌کنیم تا خودرو با بهترین شرایط کیفی به دست مصرف کننده برسد.

منبع: ایکوپرس

تکمیل و تجاری سازی بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو در هفته سوم بهمن‌ماه/ تولید ایران‌خودرو به ۴۲۵۴۴۶ دستگاه رسید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ