تصویر| اتفاق جنجالی در بازی منچستریونایتد/ رونالدو به هم تیمی‌اش آب دهان پرتاب کرد!

0

تصویر| اتفاق جنجالی در بازی منچستریونایتد/ رونالدو به هم تیمی‌اش آب دهان پرتاب کرد!

ساتین – تساوی منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون در روز شنبه با یک اتفاق عجیب همراه بود، اتفاقی که کریستیانو رونالدو عامل آن بود.

ستاره پرتغالی یونایتد در یک صحنه به سمت هم‌تیمی‌اش آنتونی الانگا آب دهان پرتاب کرد. تصاویری که شبکه بی‌تی‌اسپورت منتشر کرده نشان می‌دهد که برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان در حالی که پشت سر هم‌تیمی جوانش ایستاده به سمت او تف کرد طوری که بخشی از آب دهان او روی پیراهن الانگا نیز نشست.

به نظر می‌رسید که الانگا به این صحنه بی‌توجه بوده یا آن را اصلاً ندیده است اما تصویر این اتفاق به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و کاربران را شگفت زده کرد و البته واکنش‌های زیادی را نیز به همراه داشت.

یکی از کاربران در این مورد نوشت: «مطمئنم که فدراسیون فوتبال صحنه آب دهان انداختن رونالدو را دیده است و انتظار دارم که مجازاتی در خور او اعمال شود. اصلاً مهم نیست که این کار عمداً بوده یا نه.»

دیگری نوشت: «او باید توضیح دهد، آیا رونالدو واقعاً به سمت آنتونی الانگا آب دهان انداخت؟ آیا اوضاع یونایتد اینقدر بد شده است؟» و دیگری اینطور واکنش نشان داد: «رونالدو واقعاً به سمت هم‌تیمی خود آب دهان انداخت.»

با این وجود بعضی از کاربران اینطور گفته اند که واکنش نشان ندادن الانگا به این معنی است که اتفاق خاصی رخ نداده و فقط تصاویر تلویزیونی چنین شائبه‌ای را درست کرده است.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ