عیدی ایرانسل و همراه اول برای سال ۱۴۰۰ (هدایا)

0

جزئیات عیدی ایرانسل چطور اینترنت رایگان را فعال کنیم؟

هدایای نوروز ۱۴۰۰ ایرانسل اعلام شد

ایرانسل در این طرح خود یک محدودیت یک ساعته هم در نظر گرفته است.

بر این اساس، آن طور که اعلام شده، یک گیگابایت اینترنت رایگان نوروزی ایرانسل محدودیت زمانی دارد. پس از گرفتن کد #۱۴۰۰* آن وقت تنها یک ساعت فرصت استفاده از این اینترنت رایگان را دارید.

هدیه همراه اول مکالمه رایگان کدهای دستوری همراه اول کد هدیه همراه اول کد های رایگان همراه اول کد عیدی همراه اول کد عیدی ایرانسل کد شارژ رایگان همراه اول واقعی عیدی همراه عیدی ایرانسل برای نوروز عیدی ایرانسل عیدانه همراه اول رمز های اینترنت رایگان اینترنت رایگان ایرانسل اخبار ایرانسل
عیدی ایرانسل ۱۴۰۰

ایرانسل از ارائۀ هدایای ویژۀ دیجیتال،مکالمه و اینترنت برای مشترکان خود در ایام نوروز ۱۴۰۰، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به هموطنان عزیز، هدایای دیجیتال و نقدی شامل هدیۀ مکالمه و اینترنت رایگان، ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان، ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من و ۲۸۰ میلیون جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل را برای تمام مشترکان خود، به مناسب این نوروز فرخنده، درنظر گرفته است.

هدیه مکالمه و اینترنت رایگان

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فررودین ۱۴۰۰، با شماره‌گیری #۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند. این هدیه شامل بستۀ ترکیبی یک ساعت مکالمۀ رایگان ایرانسلی (درون شبکه) و ۱ گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، یک ساعت است.

۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان و ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل، از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین، هر روز ۱۴۰۰ نفر از مشترکانی که در بخش تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل، گوشی‌ موبایل‌شان را تکان دهند، به قید قرعه ۱۴ گیگابایت اینترنت، هدیه می‌دهد. این بسته‌ها تا پایان همان روزی که دریافت و فعال می‌شوند اعتبار دارند و هر مشترک تنها یک‌بار آن‌را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر بسته اینترنت در تکانۀ اپلیکیشن ایرانسل من، پنج ربع سکه بهار آزادی به پنج نفر از مشترکانی که در این ۱۴ روز با استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من، بیشترین تکان را به گوشی‌ موبایل خود داده باشند نیز، هدیه خواهد شد.

هدیه همراه اول مکالمه رایگان کدهای دستوری همراه اول کد هدیه همراه اول کد های رایگان همراه اول کد عیدی همراه اول کد عیدی ایرانسل کد شارژ رایگان همراه اول واقعی عیدی همراه عیدی ایرانسل برای نوروز عیدی ایرانسل عیدانه همراه اول رمز های اینترنت رایگان اینترنت رایگان ایرانسل اخبار ایرانسل
عیدی همراه اول ۱۴۰۰

عیدی ۱۴۰۰ همراه اول

معرفی طرح :

همراه اول همانند سال گذشته، نوروز ۱۴۰۰ نیز به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری خود عیدی می‌دهد. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از اول فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰، به صورت تصادفی از یکی از پنج مبلغ عیدی در نظر گرفته شده (۱۰,۰۰۰ ریال، ۲۰,۰۰۰ ریال، ۵۰,۰۰۰ ریال، ۱۰۰,۰۰۰ ریال و ۵۰۰,۰۰۰ ریال)، بهره‌مند گردند.

طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده در این طرح به صورت رایگان ثبت نام نمایند و از عیدی همراه اول که بصورت اعتبار داخل شبکه همراه اول است، بهره‌مند گردند.

شرایط و قوانین طرح:
  • این عیدی بصورت اعتبار داخل شبکه می باشد و مشترک می‌تواند برای مکالمه (داخل شبکه)، پیامک (داخل شبکه) و اینترنت آزاد از آن استفاده نماید.
  • خرید سایر بسته ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس‌های رومینگ و خارجه و تلفن ثابت با این اعتبار امکانپذیر نیست.
نحوه ثبت نام و فعالسازی طرح:
  • ثبت نام به صورت رایگان از طریق شماره گیری کد دستوری *۱۴۰۰# یا از طریق آدرس my.mci.ir فراهم است.
  • مهلت استفاده از بسته عیدی از زمان فعالسازی تا پایان روز ۱۳ فروردین است.
  • ثبت نام و دریافت بسته تنها برای یک بار و در طول بازه زمانی اعلام شده امکانپذیر است.
فعالیت کد USSD
فعال سازی *۱۴۰۰*۱#
استعلام بسته هدیه *۱۴۰۰*۰#
راهنما *۱۴۰۰*۹#
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ