مسی مخالف حضور زیدان در پاریس/ اگر رونالدو را بیاورد من نیستم!

0

مسی مخالف حضور زیدان در پاریس/ اگر رونالدو را بیاورد من نیستم!

ساتین –

لیونل مسی مخالف ایده حضور زین الدین زیدان به عنوان سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در فصل اینده است. دلیلش هم این است که مربی سابق رئال مادرید ممکن است علاقه به جذب کریستیانو رونالدو داشته باشد که البته همینطور هم هست.

پست سرمربیگری پی.اس.جی با شایعات و خبرهای زیادی همراه بوده است، شایعاتی که از جدایی مائوریسیو پوچتینو مربی فعلی تیم وانتقال احتمالی او به منچستریونایتد حکایت دارند و کسی هم آنها را تکذیب نکرده است.

با جدایی او نیاز به یک مربی بزرگ در پاریس احساس می شود و زین الدین زیدان هدف شماره یک ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسی است.

اما روزنامه ال ناسیونال در گزارشی مهم نوشته که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی مخالف حضور زیدان به جای پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن است.

این مخالفت به خاطر علاقه تصمیم آشکار زیدان در مورد آوردن کریستیانو رونالدو شاگرد سابقش در رئال مادرید، به تیمی پاریسی است، بازیکنی که حالا در ۳۷ سالگی دوران سختی را با منچستریونایتد در دوره دوم حضورش در این تیم می‌گذراند.

با توجه به اینکه چرخهای این جابه‌جایی‌های زنجیروار، از پوچتینو تا زیدان و سپس رونالدو، آرام آرام درحال به حرکت درآمدن است فوق ستاره آرژانتینی اصلا دوست ندارد با رقیب همیشگی و قدیمی خود همبازی شود.

روزنامه ال ناسیونال در ادامه گزارش خود به جدایی امباپه از پاریس که به احتمال زیاد در تابستان رقم خواهد خورد، اشاره کرده و نوشته مسئولان این تیم رونالدو را جایگزین مناسبی برای او چه در داخل زمین و به ویژه در مسائل خارج از زمین و مرتبط به تبلیغات و ارزش باشگاه می دانند.  این روزنامه تاکید کرده که مسی دوست ندارد با رونالدو هم تیمی باشد و این ایده که از بیرون و برای مقامات باشگاه و هواداران فوتبال بسیار جذاب می رسد برای او اصلا خوشایند نیست.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ