اختلاف قیمت هایما s5 در بازار و کارخانه چقدر است؟

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین– قیمت هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک در بازار و کارخانه ۲۰۰ میلیون تومان اختلاف دارد. محصولی که در طرح پیشفروش ایرانخودرو قرار است با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان عرضه شود، اما همین حالا در بازار آزاد نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. هایما S۷ توربوشارژ اتوماتیک دیگر محصولی است که این هفته توسط ایرانخودرو پیشفروش می‌شود و اختلاف قیمت این یکی را باید ۱۵۰ میلیون تومان درنظر بگیریم. هایما S۷ توربوشارژ اتوماتیک در بازار آزاد و کارخانه به‌ترتیب ۸۳۰ و ۶۸۰ میلیون تومان ارزش دارد. سی‌ودومین طرح فروش سه‌ماهه ایرانخودرو از سه‌شنبه بیست‌وششم بهمن به‌مدت سه روز آغاز شده است.

قیمت هایما S۷ و هایما S۵ در کارخانه

به گزارش فرارو، قیمت هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک در کارخانه ۶۸۰ میلیون تومان است و هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک ۵۹۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. ارقامی که ایرانخودرو بهمن امسال برای طرح پیشفروش خود درنظر گرفته است و با مقایسه آن‌ها نسبت به ماه قبل متوجه افزایش قیمت پنج میلیون تومان هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک می‌شویم. با این حال رقم ۵۹۵ میلیون تومانی هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک تفاوتی با دی‌ماه ندارد. طرح پیشفروش این هفته ایرانخودرو از روز سه‌شنبه بیست‌وششم بهمن آغاز شده و موعد تحویل محصول سه ماه آینده خواهد بود. این خلاصه‌ای از سی‌ودومین مرحله طرح پیشفروش ایرانخودرو بود.

قیمت هایما S۵ و هایما S۷ در بازار آزاد

قیمت هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک در بازار آزاد حول‌وحوش ۸۰۰ میلیون تومان است. در سایت دیوار مالک هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک خودرو خود را دقیقا ۸۰۰ میلیون تومان می‌فروشد. خودرویی که سفید است و ۱۲ ماه تا زمان مهلت تمدید بیمه آن باقی مانده است. در یک آگهی دیگر برای فروش هایما S۵ توربو شارژ اتوماتیک رقم ۷۹۰ میلیون تومان را درنظر گرفته‌اند. مدلی که به رنگ ذغالی آگهی شده است و در یک آگهی دیگر همین رقم ۷۹۰ میلیون تومان را برای هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک با رنگ مشکی نوشته‌اند. چند سطر بالاتر از رقم ۵۹۵ میلیون تومانی هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک در کارخانه گفتیم و رقم ۸۰۰ میلیون تومان را هم در بازار آزاد شاهد هستیم. یعنی اختلاف قیمت این خودرو بین بازار و کارخانه تقریبا ۲۰۰ میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید: اخرین قیمت برلیانس/ کراس صفر ۵٩٠ میلیون تومان


قیمت هایما S۷ توربوشارژ اتوماتیک در بازار آزاد حدود ۸۳۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان است. شخصی در تهران هایما S۷ توربوشارژ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ را ۸۵۰ میلیون تومان آگهی کرده و یک نفر دیگر با ۸۳۵ میلیون تومان حاضر به فروش این خودرو است. رنگ مدل اول مشکی است و دومی سفید. در یک آگهی دیگر قیمت هایما S۷ توربوشارژ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ را ۸۴۰ میلیون تومان نوشته‌اند. فروشنده اهل تهران است و از مهلت تمدید بیمه خودرو ۱۲ ماه باقی مانده. شخص دیگری هایما S۷ توربوشارژ اتوماتیک را در سایت دیوار با قیمت ۸۳۵ میلیون تومان می‌فروشد که مهلت تمدید بیمه این یکی پنج ماه آینده است. به‌این ترتیب با درنظر گرفتن رقم تقریبی ۸۳۰ میلیون تومان هایما S۷ توربوشارژ اتوماتیک در بازار آزاد و ۶۸۰ میلیون در کارخانه، اختلاف قیمت این خودرو را باید تقریبا ۱۵۰ میلیون تومان بدانیم.

خودرو

قیمت کارخانه

قیمت بازار

اختلاف

هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک

۶۸۰ میلیون تومان

۸۳۰ میلیون تومان

۱۵۰ میلیون تومان

هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک

۵۹۵ میلیون تومان

۸۰۰ میلیون تومان

۲۰۰ میلیون تومان

قیمت هایما S۷ و هایما S۵ در بازار خودرو‌های کارکرده

هایما S۷ توربوشارژ اتوماتیک سال ۹۹ روانه بازار شد و در بازار مدل‌های دست‌دوم هایما S۷ مدل ۹۴ به بعد موجود است. شخصی هایما S۷ توربو مدل ۹۷ را با قیمت ۶۹۸ میلیون تومان آگهی کرده است. کارکرد این خودرو ۶۷ هزارکیلومتر است و رنگ آن مشکی. مدل ۹۶ با کارکرد ۱۰۰ هزارکیلومتر ۶۲۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. هایما S۷ مدل ۹۵ با کارکرد ۱۲۱ هزارکیلومتر ۶۲۰ میلیون تومان هایما S ۷ مدل ۹۴ با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر ۵۹۰ میلیون تومان در سایت دیوار قیمت دارند.

هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک امسال عرضه شده و نسخه‌های دست دوم هایما S۵ محصول ۹۶ به بعد هستند. هایما S۵ مدل ۹۶ با کارکرد ۲۰ هزارکیلومتر ۶۳۵ میلیون تومان در سایت دیوار آگهی شده است. شخصی حاضر در ازای ۶۵۰ میلیون تومان هایما S۵ مدل ۹۷ را بفروشد. مدلی که ۳۸ هزارکیلومتر راه رفته، رنگ آن سفید است و از نظر بدنه و فنی سالم محسوب می‌شود. در یک آگهی دیگر ارزش هایما S۵ دست‌دوم مدل ۹۸ را ۶۸۳ میلیون تومان نوشته‌اند. رنگ این یکی قهوه‌ای است و کارکرد آن ۲۸ هزارکیلومتر نوشته شده است. با بودجه ۶۰۰ میلیون تومان هم می‌شود سراغ هایما S۵ مدل ۹۷ رفت که در این سال‌ها ۴۷ هزارکیلومتر راه رفته و رنگ آن نقره‌ای است.

مشخصات هایما S۷ و هایما S۵ دست‌دوم

خودرو

مدل

کارکرد

قیمت

هایما S7 توربو

۹۷

۶۷ هزارکیلومتر

۶۹۸ میلیون تومان

هایما S7 2000cc

۹۶

۱۰۰ هزارکیلومتر

۶۲۸ میلیون تومان

هایما S7 2000cc

۹۵

۱۲۱ هزارکیلومتر

۶۲۰ میلیون تومان

هایما S7 2000cc

۹۴

۲۰۰ هزارکیلومتر

۵۹۰ میلیون تومان

هایما S5

۹۶

۲۰ هزارکیلومتر

۶۳۵ میلیون تومان

هایما S5

۹۷

۳۸ هزارکیلومتر

۶۵۰ میلیون تومان

هایما S5

۹۸

۲۸ هزارکیلومتر

۶۸۳ میلیون تومان

هایما S5

۹۷

۴۷ هزارکیلومتر

۶۰۰ میلیون تومان

 
منبع: فرارو

اختلاف قیمت هایما s5 در بازار و کارخانه چقدر است؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ