امدادخودروایران موفق به دریافت ۴ گواهینامه بین‌المللی ایزو شد

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین– با توجه به ارزیابی انجام گرفته، امدادخودروایران، موفق به اخذ ۴ گواهینامه بین‌المللی ایزو با عناوین مدیریت کیفیت، مدیریت مرکز تماس با مشتری، مدیریت سنجش رضایت مشتریان و مدیریت رسیدگی به شکایات شد.

به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، فاطمه افشار مدیر برنامه‌ریزی و مطالعات استراتژیک در این باره گفت: آخرین گواهینامه دریافتی در شرکت امدادخودرو ایران مربوط به سال ۱۳۹۷ بوده که با برنامه ریزی و تلاش صورت گرفته، موفق به اخذ ۴ گواهینامه بین‌المللی ایزو در سال ۱۴۰۰ شده است.


بیشتر بخوانید: عرضه ماهانه دست کم ۵۵ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار/ افزایش ۲۳ درصدی عرضه در سه ماهه پایانی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته


وی افزود: امدادخودرو ایران با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مشتریان، از جمله نخستین شرکت‌هایی است که در این ارزیابی موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی ایزو «مدیریت مرکزتماس با مشتری» برای مرکزپاسخگویی خود شده است.

امدادخودروایران تلاش دارد با بهبود مستمر استاندارد‌های کیفی، خدماتی ارایه دهد که سطح بالاتری از رضایت مشتریان را کسب و توان رقابت خود را متناسب با به روزترین خدمات پس از فروش ارایه شده در کلاس جهانی، روزآمد سازد.

منبع: ایکوپرس

امدادخودروایران موفق به دریافت ۴ گواهینامه بین‌المللی ایزو شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ