حضور طلا گلزار در ایران و با حجاب +عکس

0

عکس های طلا گلزار در ایران و با حجاب

تولد ۳۳ سالگی طلا گلزار در کنار بچه های منطقه ای محروم در ایران!

🔹️طلا گلزار نوشت : تولد امسالم از همه تولدهام بهتر بود…

اومدم به وطنم ، رفتم با این فرشته ها جشن گرفتم و خرج تولدى و که مى خواستم تو امریکا بگیرم وقف این کو چولو ها و خانواده هاشون کردم

خیلى خوب بود… خوشحال کردنشون بهترین هدیه شد برام…

 

My birthday celebration this year was better than any celebrations I’ve ever had

I came to my home country and celebrated my birthday with these angels. I wanted to have a big party in the US but instead decided to donate that money to these angels and their large families.

It was the best feeling… Making them happy turned out to be the best gift for me…

همسر طلا گلزار عکس جدید طلا گلزاری جشن تولد بازیگران بیوگرافی طلا گلزاری اینستاگرام مرجانه گلچین اینستاگرام طلا گلزار

تولد پنجاه و سه سالگی مرجانه گلچین، در کنار طلا گلزار و دیگر بازیگران

دکتر مجید حسینی در اینستاگرامش نوشت:

می گفتیم : رضا گلزار ماله کشی فقر را می کند ؛ حالا روی او را طلا گلزار سفید کرده است ! گلزارها از یک جنس اند : توجیه کننده این وضعیت ؛ اما این یکی شاهکار است !

سوپر مدل چند میلیون فالوری ، روسری سر می کند ؛ مستقیم از کالیفرنیا ، می اید کنار کودکان کوره پز خانه ها عکس یادگاری می گیرد ، تا بعد دوباره برگردد لس انجلس ، اخرین نفس های انسانی کودکان حذف شده از زندگی ایران را خرج برندش کند !

عجیب است رسانه های ماله کش چپ و راست ایرانی ، که هزاران خبر در مورد مدرسه دو سال قبل پسر من منتشر می کنند ؛ این حجم از وقاحت و ماله کشی را نمی ببینند !

رضا گلزار می گفت : من با تلاش و ذکر گفتن برنده شدم ؛ اما طلا گلزار ، می خواهد ، سرمایه داری که این بچه ها را برده کرده ، طبیعی کند و همه این نابرابری را رمانتیزه کند؛ اندازه خیریه و عکس های ترحم برانگیز !

آن گلزار شرف دارد به این گلزار ، چون اقلا ، پورنوگرافی فقر برای فروش کالاو برندش تولید نمی کند ! حالا وقتی برمی گردد لس انجلس ، هم فقیر نواز است هم فروشنده برند ! هم خیر هم کاسب و هم ماله کش سرمایه داری !

پی نوشت : وضعیت متناقض نیست ؟ قضیه رعایت و حجاب مال طبقات پایین است ؟ سوپر مدلهای تریلیارد ازادند؟

پی نوشت ۲: اینجا کوره پز خانه سرهنگ است در شمس اباد ، اطراف تهران ؛ سلبریتی های محترم ایرانی ، نمی خواهید شما هم جهت برندینگ و خیریه بازی و رمانیزه کردن تبعیض سری بزنید؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ