آذر منصوری کیست +سوابق و تحصیلات

1

بیوگرافی و زندگینامه آذر منصوری اصلاح طلب

آذر منصوری متولد سال ۱۳۴۳ در شهر ری، عضو شورای مشاوران خاتمی و عضو شورای مرکزی، دفتر سیاسی و نیز معاون سیاسی دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی است که در شهریور ۱۳۸۸ دستگیر شد و در اسفند همان سال حکم ۳ سال زندان از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب دریافت کرد.

وی در حال حاضر دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران است.

اصلاح طلبان چه کسانی هستند آذر منصوری کیست آذر منصوری

او که در حال حاضر دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران است، به تازگی و در مصاحبه ای تصویری از سگ خانگی اش رونمایی کرده و همین موضوع او را در کانون توجه کاربران فضای مجازی قرار داده است.

اصلاح طلبان چه کسانی هستند آذر منصوری کیست آذر منصوری

رسانه ها در همین باره نوشته اند: اخیراً فیلمی از خانم آذر منصوری، دبیر کل حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در فضای مجازی منتشر شد که خانم منصوری در آن مشغول سگ‌بازی است. او در این فیلم همچنین قصه برقراری رابطه عاطفی خود با سگ مذکور که به خانه او آورده شده را نیز روایت می‌کند!

مدرک تحصیلی آذر منصوری

در مقطع کارشناسی مهندسی صنایع غذایی

در مقطع کارشناسی ارشد تاریخ

سوابق کاری و شغلی از زبان خودش

به‌طور مشخّص فعالیّت رسمی شناسنامه‌دار من از سال ۷۸ با جبهه‌ی مشارکت شد؛ آن موقع به‌عنوان یک عضو عادی، عضو شورای حوزه‌ی ورامین بودم و بعد از آن کم‌کم با رفت‌وآمدها و جلساتی که داشتیم، عضو منطقه‌ی تهران شدم. در نهایت هم که معاون سیاسی دبیرکل جبهه‌ی مشارکت (آقای میردامادی) و عضو شورای مرکزی شدم و همزمان مدیر مسئول خبرنامه‌ی مشارکت هم بودم. خودم هم یک نشریه استانی داشتم که زمان آقای احمدی‌نژاد لغو امتیاز شد. من فعالیّت سیاسی و مدنی در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی دارم که هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهم که این بخش به‌فعالیّت سیاسی ارتباط پیدا کند -که ممکن‌ست در صورتِ ترکیب، به‌هر دوحوزه آسیب برساند- دو دوره هم عضو شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش هم بودم. از حدود سال ۹۳ هم که کم‌کم روند تأسیس حزب اتّحاد شکل گرفت، تا الان، عضو آن هستم. مقالات متعدّدی هم در حوزه‌ی زنان، آسیب‌های اجتماعی و سیاسی داشته‌ام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. کوروش می گوید

    آذرمنصوری نوچه … برای فریب خلق الله به اسم اصلاحات است.
    حکومتی … که اصلاحات درآن به شوخی شبیه است ومرغ پخته رابه خنده می اندازد.