قد و وزن سجاد غریبی و مارتین فورد

4

قد و وزن سجاد غریبی و مارتین فورد

ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

مارتین فورد عکس سجاد غریبی بیوگرافی سجاد غریبی

این از اخرین تصویرسازی های مجازی برای سجاد غریبی است که حالا با انتشار ویدئوی درگیری اش با مارتین فورد مشخص شده که همه این تصاویر کار دست فتوشاپ کاران عزیز بوده است!

مارتین فورد بدنساز و بازیگر اهل انگلیس است. او هم اکنون ۳۹ ساله و متاهل است و یک دختر دارد. فورد به خاطر هیبت ترسناکش شهرت دارد. قد او ۲۰۳ سانتی متر و وزنش حدود ۱۴۰ کیلوگرم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. عظیم می گوید

    به نظر من که خیلی با غیرته و نامردی انگلیسیها همیشه از ازل تا ابد بوده

  2. Mahshid می گوید

    سجاد شرمندتیم، سجاد خیلی هیت گرفت ببخشید که ناجوانمردانه قضاوتت کردیم برو خدا به همرات انشالله موفق باشیخیلیا حتی جرعت ندارن اسم مارتین فورد رو بیارن چه برسه باهاش نبرد کنن تو واقعا شجاع هستی خدا به همراهت باشه، به حرف مردم اهمیتی نده منم یه زمانی بهت هیت دادم اما بعد متوجه یسری حقایق شدم و از کار اشتباهم مطلع شدم، تو خیلی روحیه ی قوی داری که بعد از این همه هیت بازم میخوای ادامه بدی ، موفق باشی غیرت ایرانی که بالا بزنه هیچی جلودارش نیست

    1. مهدیار می گوید

      قد مارتین دو متر و سه سانتی متر نیست
      دو متر و سه دهم سانتی متر هست یعنی دو متر و سه میلیمتر
      سجاد میتونه مبارزه کنه و به آکدگان و بوکس استار و ام ام ای راه پیدا کنه ولی با هم قد و قامت های خودش عین اینه که فیل رو با شیر بندازی

  3. هومن می گوید

    در فیلم شما صحنه ها جابجا منتاژ شده
    اول مارتین حـولش میده
    بعد سجاد بهش حمله میکنه
    ضعیف تر نشانش دادید
    درستنیست