رئیس جمهور اوکراین چند سال دارد

0

رئیس جمهور اوکراین چند سال دارد

ولودیمیر زلنسکی -هنرپیشه سابق یک برنامه محبوب تلویزیونی در ژانر طنز – پیش از آنکه رییس جمهور اوکراین شود، در نقش یک معلم تاریخ بود که پس از اعتراضات آنلاین علیه فساد محبوبیت یافت و در کمال ناباوری به بالاترین مقام اوکراین رسید.

ولادیمیر زلنسکی با ۴۴ سال سن تجربه بازیگری، کارگردانی هنری و تهیه‌کنندگی سریال‌های تلویزیونی را دارد. او ابتدا در تئاترهای دانشجویی نقش بازی کرد، زمانی که در رشته حقوق تحصیل می‌کرد و سپس بواسطه تیم هنری که با دوستانش تشکیل داده بود، در یک شوی تلویزیونی طنز با نام KVN شرکت کرد و شناخته شد.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین بیوگرافی ولودیمیر زلنسکی اوکراین

او در آنجا تیم جدیدی با عنوان Kvatral ۹۵ تشکیل داد و از ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ میلادی در بسیاری از اقمار جداشده شوروی نمایش‌های طنز اجرا کرد که به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شد و با جذب سرمایه، شرکتی به همین نام تأسیس کرد.

ولودیمیر اولکساندروویچ زلنسکی از پدر و مادری یهودی در ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ در کریفیی ریه، آن زمان در جمهوری شوروی سوسیالیستی اوکراین به دنیا آمد. پدر او، الکساندر زلنسکی، استاد و رئیس بخش سایبرنتیک و سخت افزار محاسباتی در موسسه اقتصاد کریفیی ریه است. مادرش ریما زلنسکا، قبلاً به عنوان مهندس کار می کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ